Zvanot uz ārzemēm, viens Latvijas iedzīvotājs norunā pusstundu mēnesī 0
Kā liecina mobilo sakaru operatora “Tele2” dati, iedzīvotāji gan privātām vajadzībām, gan darba nolūkos aktīvi veic zvanus uz ārvalstīm.
Aktīvāk uz ārvalstīm zvana biznesa klienti, norunājot divas reizes vairāk nekā mobilo sakaru lietotājs, kam ir privātais pieslēgums.
Arī ceļojot Latvijas iedzīvotāji norunātajām sarunu minūtēm vairs neseko līdzi tik rūpīgi kā agrāk.
Atrodoties ārpus Latvijas jeb viesabonēšanā telefona saruna dienā ilgst vidēji 4,5 minūtes. Līdzīgi kā veicot starptautiskos zvanus no Latvijas, arī šeit ir novērojama atšķirība starp privātpersonām un biznesa pārstāvjiem – pēdējie mobilos zvanus ārvalstīs veica par 30% vairāk.
“Tele2” komercdepartamenta direktors Raivo Rosts norāda, ka mūsdienas klientam ir svarīgi, lai viņš varētu sazināties ar ģimenes locekļiem vai biznesa partneriem, lai kurā pasaules malā viņi atrastos.
Mobilo sakaru industrija pēdējos gados ir ļoti strauji attīstījusies, kā arī ir ieviesti dažādi oficiālie regulējumi, kas devuši iespēju klientiem ārvalstīs mobilos sakarus lietot daudz izdevīgāk.
“Mūsu tīkla datos redzam, ka zvani uz ārvalstīm vai viesabonešānā gadu no gada tiek veikti arvien vairāk. Nedaudz vairāk starptautiskie zvani un zvani ārvalstīs tiek veikti vasaras periodā, kad cilvēki dodas baudīt brīvdienas uz ārzemēm,” atzīmē R. Rosts.
Paradumu arvien vairāk izmantot mobilos sakarus ārvalstīs apstiprina arī fakts, ka stabilu tendenci uzrāda datu patēriņa pieaugums ārvalstīs – gada laikā tas palielinājies trīs reizes.
“Tele2” ir mobilo sakaru operators Latvijā – uzņēmuma klienti ir gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju.
“Tele2” ir daļa no “Tele2 AB” grupas un ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas darbojas vienoti visās Baltijas valstīs.