Ilustratīvs foto.

Zvanīs robots! Vidzemes slimnīcā pacientu apziņošanai sāks izmantot robotzvanu 0

No 30.septembra Vidzemes slimnīca pacientu apziņošanai sāks izmantot robotzvanu, aģentūru LETA informēja slimnīcā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Kāds ir tavs dzīves moto saskaņā ar tavu dzimšanas mēnesi? 4
“Esam aizkontrolējušies tik tālu, ka visi darbi tika apturēti, visi tagad baidās no kriminālprocesiem,” prezidents par Austrumu robežas izbūvi 62
Kokteilis
Ko par tavu personību atklāj tavs mobilais telefons? Iespējams, vairāk, nekā nojauti
Lasīt citas ziņas

Nākamās nedēļas laikā robotzvanus saņems tikai tie pacienti, kas ir pierakstījušies vai nu pie endokrinologa vai acu ārsta. Savukārt pēc tam robotzvanus saņems arī citi klienti.

Robotzvani tiks veikti divas līdz trīs dienas pirms pieraksta, sarunā minot pieraksta datumu un laiku. Pēc tam cilvēkam būs jāizvēlas apstiprināt pierakstu vai atcelt to.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pēc izvēles veikšanas pacients saņems arī apstiprinājuma īsziņu, kurā būs norādīts, ka vizīte ir atcelta vai apstiprināts pieraksts ar norādīto dienu un laiku.

Ja gadījumā pacientu neizdosies sazvanīt ar pirmo reizi, zvans tiks veikts atkārtoti pēc vairākām stundām. Ja arī tad ar klientu neizdosies sazvanīties, tiks veikts arī trešais zvans pēc vairākām stundām.

Savukārt, ja visi trīs sazvana mēģinājumi būs bijuši neveiksmīgi, slimnīcas klientu daļa saņems apstiprinājumu par neveiksmīgi veiktiem zvaniem un tiks veikts tiešs operatora zvans.

Tiek cerēts, ka tas pacientiem atgādinās par pierakstu uz vizīti vai izmeklējumu. Zvans tiks veikts no tālruņa numura 64 102 224.

Vidzemes slimnīcas klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Inese Jurdže norāda, ka robotzvans ieviests pēc pacientu ierosinājuma, ka saņemtajā īsziņā jānorada pieraksta datums un laiks, vēlreiz atgādinot par pieraksta datumu un laiku.

Slimnīcā cer, ka robotzvana risinājums ļaus pārliecināties, ka pacients uz vizīti tiešām ieradīsies, tādā veidā ļaujot izvairīties no daudzām problēmām, jo laicīgi atteikta vizīte varēs sniegt iespēju palīdzēt kādam citam pacientam.

Vienlaikus slimnīca atgādina, ka tāpat mājaslapā vēl joprojām pieejama arī funkcija “Atteikt pierakstu”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.