Zivtiņš: Manā laikā bija 1200 ceļu policistu, šobrīd – 380 51
Laikā, kad ieviesa Ceļu policijas apturēto dzērājšoferu arestu, aizturēto skaits kritās par 35%. Šobrīd, kad ieviesta kriminālatbildība par braukšanu reibumā virs 1,5 promilēm ar tai sekojošu automašīnu atņemšanu vai tās vērtības piedzīšanu, vajadzētu reibumā braucošo skaitam atkal kristies, tā domā Edmunds Zivtiņš, 14.Saeimas deputāts, partijas LPV valdes loceklis. Viņš gan piemetina: “ja būs, kas kontrolē to visu.”
Otra lieta un pozitīvais moments – šīs automašīnas iet Ukrainai. Zivtiņš nezina, tās tiek sabombardētas, sašautas, no tām taisa aizsegus, vienalga, bet labi esot tas, ka notiek dubultā izmantošana!
Sabiedrībai ir signāls nodots. Protams, gribētos, lai būtu vairāk inspektoru, kas šo kontrolē. Šobrīd liela problēma Valsts policijā esot kadri, ka laikā, kad Zivtiņš bija Valsts policijas vadītājs, esot bijis 1200 ceļu policistu, tagad to ir 380.
“Problēma ir disproporcijā. Tagad saka, ka noķeram mazāk dzērāju nekā agrāk. Bet, ja paskatās, cik ir negadījumu ar dzērājšoferiem – tad šis skaitlis ir pieaudzis. Šis ir tas sliktais zvaniņš. Ir jāsaprot, ka 70-80% noziedzīgā pasaule ir loģistika: narkotikas, ieroči, aizliegtās vielas. Šobrīd kontrole patiešām ir švaka, bet ir cerība uz jauno reformu un uz ceļiem redzēsim vairāk policistu, tāpat arī varēsim justies drošāk,” saka Zivtiņš.