Zināms, uz kurieni ražotājs “Dzintars” eksportēs savas jaunās zobu pastas 0
Kosmētikas ražotāja “Dzintars” zobu eliksīru un zobu pastu, kurus kompānija atsākusi ražot ar uzlabotu sastāvu pēc vairāku gadu pārtraukuma, plāno eksportēt uz Kazahstānu, ceturtdien jaunās produktu līnijas prezentācijā atklāja kompānijā.
“Dzintara” komercdirektore Jūlija Rakovska minēja, ka produktu līnija “Future Formula SOS HealthyDent 5R” ir nākamais solis “Dzintars” dabīgās farmakosmētikas attīstībā.
Pēc viņas teiktā, uzņēmums jauno produktu līniju veselīgām smaganām un stipriem zobiem piedāvās ne tikai pircējiem Latvijā, bet “Future Formula SOS” līnija guvusi atbalstu Kazahstānā, kas rezultējies sadarbības līgumā, ko drīzumā plānots noslēgt, par eksportu uz šo valsti.
Pirmie produkti, kas turp tiks eksportēti, ir zobu pasta, zobu eliksīrs, roku krēms un kāju kopšanas produkti.
2019.gads Kazahstānas tautai ir pasludināts par veselīga dzīvesveida gadu, un mūsu produkti ir atzīti par programmai atbalstošiem,” aģentūrai LETA teica Rakovska.
Viņa piebilda, ka par “Future Formula SOS” līniju ļoti liela interese ir arī Uzbekistānā, kur atrasts partneris ar vēlmi oficiāli izplatīt “Dzintars” produktus jau šogad.
Tāpat viens no lielākajiem kosmētikas un parfimērijas tīkliem Krievijā vēlas, lai “Dzintars” ražotu dekoratīvās kosmētikas produktus vidējā cenu segmentā zem tās privātā preču zīmola.
Savukārt “Future Formula SOS” matu kopšanas līdzekļu klāstu nākotnē papildinās micelārais šampūns pret matu izkrišanu, kas paredzēts arī matu nostiprināšanai un cīņai ar sausu galvas ādu. Līniju papildinās lūpu balzams pret herpes vīrusu.
Viņa piebilda, ka papildus “Future Formula SOS” līnijai apgrozībā laista jauna dekoratīvās kosmētikas līnija “Dzintars”, kuras pirmie produkti ir skropstu tuša un lūpukrāsa.
Tāpat uzņēmuma komercdirektore informēja, ka “Dzintars” ir izstrādājis arī jaunu sejas kopšanas produktu līniju vīriešiem – produkti jau drīzumā būs pieejami pircējiem.
Kompānijas pārstāvji jaunās produktu līnijas prezentācijā norādīja, ka kariesa un periodontīta problēmas ir zināmas visā pasaulē, un tās uzskata par sliktas mutes higiēnas rezultātu.
Līdzekļu pret kariesu un periodontītu izstrādē ieguldīto investīciju apmēru aģentūrai LETA uzņēmuma pārstāvji neatklāja.
Jau ziņots, ka “Dzintars” 2017.gadā strādāja ar 6,283 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 8,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi pieauga par 2,1% – līdz 1,766 miljoniem eiro.
“Dzintars” ir parfimērijas un kosmētikas izstrādātājs un ražotājs. Kompānijas lielākie akcionāri ir Iļja Gerčikovs (69,9%), Janeks Vaclavs Kozeluhs (9,3%) un “Dzintars” darbinieki.