Arhīva foto. Sabiedriskā transporta pietura.
Arhīva foto. Sabiedriskā transporta pietura.
Foto: LETA

Zināms, kurš pieturās izvietos informāciju par valsts budžetu un nodokļu politiku 0

Vides reklāmas aģentūra SIA “JCDecaux Latvija” uzvarējusi Finanšu ministrijas (FM) iepirkumā par informatīvās kampaņas sniegšanu, kurā plānots sabiedrību informēt par 2019.gada un 2020.gada valsts budžetu, kā arī nodokļu politiku, liecina FM informācija.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

FM bija izsludinājusi iepirkumu “Sociāli informatīvās kampaņas informatīvo materiālu par 2019.un 2020.gada valsts budžetu un nodokļu politiku, kā arī to saistītiem jautājumiem druka un izvietošana Latvijas pilsētu sabiedriskā transporta pieturvietu statistiskajos un dinamiskajos vides reklāmas stendos”.

Tajā pieteicās tikai viens pretendents – “JCDecaux Latvija”, kas piedāvāja minēto pakalpojumu sniegt par 41 726 eiro.
CITI ŠOBRĪD LASA

FM atzīst, ka “JCDecaux Latvija” iesniegtais piedāvājums atbilst visām nolikumā izvirzītajām prasībām un ir saimnieciski izdevīgs.

“JCDecaux Latvija” līdzīgos FM iepirkumos uzvarējusi jau iepriekš.

“JCDecaux Latvija” ir vides reklāmas operators Latvijā un pārstāv pasaules lielāko vides reklāmas uzņēmumu “JCDecaux”.

SIA “JCDecaux Latvija” dibināta 1996.gadā un tās pamatkapitāls ir 1,075 miljoni eiro. Tās vienīgais īpašnieks ir Francijas uzņēmums “JCDecaux Europe Holding”.

Kā liecina SIA “Firmas.lv” informācija, “JCDecaux Latvija” apgrozījums 2018.gadā bija 4,53 miljoni eiro, bet peļņa – 550 963 eiro.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.