Zināms, ko pēc izmantošanas beigām “airBaltic” darīs ar “Boeing” lidmašīnām 1
Rudenī Latvijas lidsabiedrība “airBaltic” pārtrauks flotē esošo astoņu “Boeing 737” lidmašīnu izmantošanu. Interesanti, ka tas notiks gadu agrāk, nekā uzņēmums sākotnēji plānoja, vēstīts laikraksta “Latvijas Avīze” pielikumā “Latvijas Bizness”.
Lidsabiedrība norāda, ka tās mērķis ir floti vienkāršot, kā arī padarīt efektīvāku, ko vislabāk izdosies paveikt ar jaunajām “Airbus A220-300” lidmašīnām, kuras tādējādi gada beigās uzņēmuma flotē paliks vienīgās reaktīvās lidmašīnas, turklāt padarīs “Air Baltic” floti par jaunāko floti Eiropā.
Līdz šim “airBaltic” saņēmusi 14 “Airbus A220-300” lidmašīnas, bet astoņas lidmašīnas flotei pievienosies šogad.
Uzņēmumā norāda, ka jauno lidmašīnu darbības rādītāji pārsnieguši lidsabiedrības cerības, spējot uzrādīt labāku vispārējo veiktspēju, degvielas ekonomiju (ietaupa līdz pat 22% degvielas) un ērtības gan pasažieriem, gan darbiniekiem.
Tāpat arī jauno lidmašīnu uzturēšana esot lētāka. Flotē joprojām paliks 12 “Bombardier Q400 NextGen” lidmašīnas, kas nozīmē, ka gada nogalē flotē kopumā būs 34 lidaparāti.
Savukārt nākamgad floti papildinās vēl četras “Airbus” lidmašīnas.
Uzņēmums gan neatklāj, kāda varētu būt to aptuvenā cena.
“Jāņem vērā, ka lietotu lidmašīnu pārdošanas cenu veido dažādi mainīgie faktori, kā arī gala cena ir atkarīga no pircēja prioritātēm. Būtiski, ka šīs lidmašīnas ir uzturētas labā tehniskā stāvoklī, kas nozīmē, ka tās var turpināt pildīt komercreisus.”