Zīmols Michael Kors iegādājies zīmolu Versace par 2 miljardiem ASV dolāru 0
Šīs nedēļas sākumā pasaules slavenais modes zīmols Versace Milānas modes nedēļā demonstrēja savu jaunāko 2019. gada pavasara/vasaras apģērbu kolekciju, un jau tad izskanēja baumas, ka zīmols Michael Kors plāno iegādāties Versace, kura vērtība ir teju 2 miljardi ASV dolāru.
Iegādājoties Gianni Versace pirms 60 gadiem dibināto dizaina zīmolu, Michael Kors pilnībā pārņem visas īpašumtiesības, tādējādi zīmols Versace pilnībā savu vārdu.
ASV modes zīmols Michael Kors vakardien, preses konferencē paziņoja, ka panācis vienošanos, kas ļauj tiem iegādāties Itālijas modes namu “Versace”, par to samaksājot 1,83 miljardus eiro.
“Mēs esam sajūsmināti pievienot “Versace” mūsu luksusa zīmolu saimei, un mēs esam apņēmušies investēt tā izaugsmē,” norāda “Michael Kors” vadītājs Džons Aidols.
Tikmēr “Versace” viceprezidente Donatella Versače skaidro, ka šis pārņemšanas darījums ir nozīmīgs “Versace” ilgtermiņa panākumiem.
“Michael Kors” vēsta, ka plāno palielināt “Versace” veikalu skaitu pasaulē vismaz par 50% – to skaits sasniegšot 300.
“Versace” 2014.gadā 20% uzņēmuma akciju pārdeva ASV investīciju kompānijai “Blackstone”, bet atlikusī daļa pieder Versačes ģimenei.
Pērn “Michael Kors” par 1,4 miljardiem dolāru iegādājās arī britu luksusa apavu zīmolu “Jimmy Choo”.