Foto: Stora Enso

Zīmola atpazīstamības veicināšana, izmantojot POS materiālus 0

Aktuāls temats šobrīd ir fosilo un citu neatjaunojamo materiālu aizvietošana ar risinājumiem, kas ir draudzīgi apkārtējai videi, proti, izceļas ar zemu oglekļa dioksīda emisiju līmeni un ir atjaunojami.

Reklāma
Reklāma
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
“Latvija ir iegājusi Nāves spirālē! Ar čurainu lupatu jāpatriec!” Hermanis par politiķiem, kuri valsti ved uz “kapiem”
Lasīt citas ziņas

Šāds ir arī uzņēmuma Stora Enso darbības modelis – izgatavojot dažāda veida iepakojumu, papīru, koka konstrukcijas un biomateriālu risinājumus, tiek izmantoti atjaunojamie resursi. Kādas priekšrocības sevī ietver reklāmas jeb POS materiāli, izklāsta Stora Enso.

Kas ir POS jeb reklāmas materiāli?

POS (Point of sale – no angļu valodas) materiāli ir dažāda veida izstrādājumi, kas paredzēti patērētāju uzmanības piesaistīšanai; tos dēvē arī par reklāmas materiāliem. POS materiāli ir, piemēram:

CITI ŠOBRĪD LASA
  • reklāmas stendi produkcijas izvietošanai;
  • produktu iepakojumi;
  • baneri;
  • vobleri;
  • drošības vārtu un palešu uzlikas.

Pateicoties daudzveidīgajiem risinājumiem, POS materiālus izmanto dažādu nozaru uzņēmumi.

Kāpēc izmantot POS materiālus?

Foto: Stora Enso

Primārais POS materiālu uzdevums, protams, ir piesaistīt potenciālo pircēju uzmanību. Nav noslēpums, ka liela daļa pirkumu veikalos, tirgos un citās tirdzniecības vietās tiek īstenoti spontāni, un labi redzami, klientu uzrunājoši reklāmas stendi, iepakojumi vai cita veida POS materiāli veicina pirkumus. Tomēr POS materiāliem ir arī vairākas citas būtiskas priekšrocības.

1. priekšrocība: vienota zīmola tēla veidošana un atpazīstamības veicināšana

Šobrīd, kad praktiski ikvienā nozarē starp uzņēmumiem ir liela konkurence, viens no svarīgākajiem faktoriem, lai piesaistītu klientu uzmanību, ir zīmola tēls. Ar pārdomātu POS materiālu dizainu iespējams padarīt zīmolu atmiņā paliekošu jau no pirmā acu uzmetiena.

2. priekšrocība: caurspīdīgas un saprotamas izmaksas

Atsevišķos gadījumos, izmantojot citus mārketinga risinājumus, kopējās izmaksas pirms reklamēšanās uzsākšanas nemaz nav zināmas, un laika gaitā tās mēdz pieaugt. Izvēloties POS materiālus, profesionāls uzņēmums tāmi sastādīs vēl pirms materiālu izgatavošanas, līdz ar to varēsiet rēķināties ar konkrētām izmaksām.

Reklāma
Reklāma

3. priekšrocība: iespēja uzrunāt potenciālos klientus pirkuma veikšanas vietā

Vairāki POS materiālu veidi, piemēram, reklāmas stendi produkcijas izvietošanai, palīdz ne vien pamanīt jūsu uzņēmuma produkciju, bet arī atrodas vietā, kur cilvēki šo produkciju var iegādāties. Tas būtiski palielina spontānu pirkumu veikšanu.

4. priekšrocība: ātra materiālu izgatavošana

Atsevišķu mārketinga risinājumu izstrāde var prasīt pat vairākus mēnešus, līdz tos iespējams ieviest un izjust taustāmu rezultātu. POS materiāli savukārt var tikt izgatavoti dažu dienu laikā (šo faktoru, protams, ietekmē pasūtījuma apjoms, dizaina risinājumi un citi faktori).

Kvalitatīviem POS materiāliem jāatbilst vairākām prasībām

Foto: Stora Enso

Lai POS materiāli sniegtu reālu pievienoto vērtību, svarīgi, lai tie būtu kvalitatīvi un uzrunātu potenciālos klientus. Tas būs iespējams, ja vērā tiks ņemts POS materiālu:

  • Dizains – cilvēkus ieinteresēs tikai tādi reklāmas materiāli, kas izceļas ar pievilcīgu dizainu. Šī iemesla dēļ ir svarīgi, lai uzņēmumā, kas veic POS materiālu izstrādi, darbojas zinoši dizaineri;
  • Redzamība – ļoti svarīgs aspekts ir pārdomāts reklāmas materiālu izvietojums. Bet vēl būtiski, lai materiālos esošais saturs ir vienkārši salasāms un uztverams ikvienam;
  • Kvalitāte un izturība – teicienos neskati vīru pēc cepures vai nevērtē grāmatu pēc tās vāka ir daļa patiesības, jo neizteiksmīgs iepakojums nenozīmē, ka arī produkts ne ar ko neizcelsies, un otrādi. Taču realitātē tieši produkta iepakojums un reklāmas materiāli lielākoties radīs pirmo iespaidu par uzņēmuma produkciju, un, ja POS materiāli būs zemas kvalitātes, pastāv liela iespēja, ka produktu potenciālais klients nenopirks.

Izvēloties uzņēmumu, kas sagatavos POS materiālus, pirms tam noteikti pārliecinieties, ka nepieciešamie risinājumi būs pielāgoti tieši jūsu uzņēmuma vajadzībām un izcelsies ar kvalitāti.

POS materiāli – tā ir Stora Enso ikdiena, taču katram klientam uzņēmums pieiet ar īpašu rūpību, lai sasniegtu labāko iespējamo rezultātu. Sazinieties ar mums jau šodien! Ienāc storaenso.com/lv-lv

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.