It kā norādes rāda par nobrauktuvi pēc 100 metriem, bet pati nobrauktuve nav redzama.
It kā norādes rāda par nobrauktuvi pēc 100 metriem, bet pati nobrauktuve nav redzama.
Foto – Artis Drēziņš

Rīgas īpašums 2


Dienvidu tilts ir Rīgas pilsētas īpašums, un satiksmi pa to organizē Rīgas domes Satiksmes departaments, organizācijas shēmas saskaņojot VAS “Latvijas valsts ceļi”. Rīgas domes Satiksmes departamenta satiksmes organizācijas un kustības drošības nodaļas vadītājas Beātas Dambītes rīcībā nav statistikas par negadījumiem uz tilta, taču ir sūdzības. Visvairāk to ir par nobrauktuvi no tilta, kas atduras pie krustojuma ar Lubānas ielu. Tur veidojas sastrēgumi luksofora dēļ, bet galvenokārt tāpēc, ka no otrās joslas atļauts kreisais pagrieziens, kas bremzē kustību. B. Dambīte stāsta, ka nākamgad šo problēmu atrisinās: tiks izveidota trešā josla – papildjosla kreisajam pagriezienam.

Reklāma
Reklāma
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
Lasīt citas ziņas

Vēl ir sūdzības par dažiem neloģiskiem brauktuves līkumiem uz tilta, tuvojoties Ziepniekkalna ielai, kas ved ārā no Rīgas Bauskas virzienā. Šie neloģismi ir objektīvi, kas pagaidām jāpacieš tilta ceturtās kārtas sagatavju dēļ. Šī ceturtā kārta savienos tiltu ar Vienības gatvi, kas ved uz Jelgavu. Kad sāksies būvniecības darbi, gan nav zināms. Pēc B. Dambītes informācijas, ceturtās kārtas projektēšana varētu sākties ne agrāk par 2020. gadu, būvniecība – ne agrāk par 2023. gadu.

Trešā lielākā sūdzību daļa ir par nobrauktuvi uz Piedrujas ielu. Par to, ka tur notiek negadījumi, liecina regulāri deformētās barjeras, kas tikpat regulāri tiek atjaunotas. Ar šo nobrauktuvi arī sāksim.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.