“Kopstendu veidos vairāki tematiskie bloki: “Pļava”, “Amatniecība”, “Ēdināšana un tūrisms”, “Zivju sēta”, “Mežs”, kā arī “Pieņemšanas māja”. Piemēram meža sadaļā, ko veido “Latvijas valsts meži”, būs gan “Mammadaba”, gan baskāju taka, arī stādu siena. Amatniecības stūrī trīs amatnieki – kokgriezējs, klūdziņu pinējs un audējs – iesaistīs darbā apmeklētājus. “Pļavā” tiks prezentēts piens, maize un gaļa, “Dārzs un drava” – augi, ogas, medus, vīni. Zivju sētā cienās desmit mūsu zivsaimnieki. 2
“Mums nebūs butaforiju – viss īsts,” norādīja Krastiņš. Stenda teritorijā izbūvēta īsta koka māja, kurā jebkurš varēs nobaudīt latvisku ēdienu “Lido” bistro piedāvājumā. Rita Auziņa, SIA Lido” valdes priekšsēdētāja, sola ēdināt izstādes apmeklētājus tikai ar Latvijas produktiem un parādīt, cik dabisks un garšīgs produkts top Latvijā: “”Lido” virtuve ir ļoti tuvu vācu virtuvei, mēs varēsim pārsteigt ar to, cik garšīgi ir mūsu ēdieni. Vēl mēs gribam mainīt viedokli par ātro ēdināšanu un pierādīt, ka tā var būt kvalitatīva, garšīga un par pieņemamu cenu.”
Māris Trankalis atklāj, ka “Brīvais vilnis” katru gadu piedalās četrās piecās izstādēs. No tām atgriezies ar atziņu, ka Latvija ir kvalitatīvu produktu ražotāja. “Mēs esam kā neliels lauku tirdziņš ar kvalitatīvu produkciju, kas tagad ražošanu pavērsusi industriālā gultnē. Jābūt aktīvākiem nekā līdz šim, jo to atpazīstamību, kāda mums ir pašlaik, esam ieguvuši desmit gadu laikā. Tikai pēc pēdējās izstādes oktobrī Parīzē tirgotāji beidzot ir noticējuši, ka mēs varam. Berlīnē mums ir svarīgi parādīt savus produktus, lai patērētājs zinātu, ko izvēlēties lielveikalu plauktos.”