«Zafira» tiek pie uzvārda «Tourer» 0

“Opel Zafira” tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Šogad iznākušajam trešās paaudzes modelim piešķirts garāks nosaukums “Zafira Tourer”. Tas skaidrojams ar faktu, ka ražošanā paliks arī iepriekšējās paaudzes auto – vienkārši “Zafira”. 


Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

Vēl viens skaidrojums papildu vārdam nosaukumā varētu būt saistīts ar to, ka “Zafira Tourer” pāraugusi savas iepriekšējo paaudžu radinieces ne tikai izmēros, bet arī pēc statusa. Septiņvietīgais kompaktvens nepārprotami gājis “Premium” klases virzienā gan aprīkojuma, gan dizaina ziņā. Var pat teikt, ka kompaktvens tagad ir tuvāks “Insignia”. Arī interjera dizains ieturēts markas flagmaņa stilā. Dizains, protams, ir svarīgs, tomēr šāda tipa transportlīdzekļiem nozīmīga ir ietilpība un salona transformācijas iespējas. Pirmā “Zafira” bija septiņvietīgo kompakt-venu klases pionieris, bet “Zafira Tourer” faktiski šo klasi ir pāraugusi un pēc izmēriem jau uzskatāma par minivenu. Salīdzinājumā ar 2005. gada modeli var redzēt, ka izmēri ir ievērojami pieauguši: garumā + 190 mm, augstumā + 50 mm un platumā + 83 mm.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Zafira Tourer” nodrošina 710 litru tilpuma bagāžas nodalījumu, kas ir par 65 litriem vairāk nekā priekšgājējai. Maksimālo 1860 litru tilpumu iespējams iegūt, nolaižot vidējās rindas sēdvietas. Salonā ir vairāk nekā 30 sīklietu uzglabāšanas nodalījumu, kā arī daudzfunkcionāla viduskonsole, kas novietota uz alumīnija sliedēm starp priekšējiem sēdekļiem. Tāpat kā pirmo divu paaudžu “Zafira” modeļiem, arī “Tourer” raksturīga salona transformācijas iezīme ir “Flex7” sēdvietu sistēma, kurai nav nepieciešama sēdekļu izņemšana. Trešās rindas sēdvietas var nolaist vienā līmenī ar bagāžas nodalījumu, bet otrā rinda vairs nav sols, bet gan trīs individuālas sēdvietas, kuras visā garumā neatkarīgi vienu no otras ir iespējams bīdīt 210 mm amplitūdā. Tās var arī pilnībā nolaist, tādējādi radot vienāda līmeņa virsmu kravas pārvadāšanai. Papildus iespējams pasūtīt īpašu “Lounge” sēdvietu sistēmu, kas otrās rindas pasažieriem sniedz luksusa sedanam līdzīgu plašumu un komfortu. Viegli darbināms nolaišanas/rotācijas mehānisms ļauj pārveidot vidējās sēdvietas atzveltni par komfortabliem roku balstiem pasažieriem, kas atrodas malējās sēdvietās. Turklāt malējās sēdvietas iespējams bīdīt līdz pat 280 mm un pārvietot arī 50 mm uz salona centru.


Papildaprīkojumā pieejama iebūvēta velosipēdu turēšanas sistēma “Flex Fix”, kuras jaunākajā versijā uz izbīdāmā turētāja nostiprināmi četri velosipēdi ar kopējo masu līdz 100 kg. Bagāžnieka vāku var atvērt, velosipēdus nenoņemot, jo turētāju var sagāzt atpakaļ.

“Opel Zafira Tourer” pircēji var izvēlēties trīs benzīna motorus (115 – 140 ZS) vai trīs dīzeļus (110 – 165 ZS). Automobiļa sākuma cena ir 14 598 lati.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.