Karstā laika dēļ samazināts vilciena braukšanas ātruma ierobežojums, ziņo “Vivi” 91
Augstā gaisa temperatūra un tveice ir atstājusi iespaidu ne tikai uz cilvēku un dzīvnieku veselību un labsajūtu, bet arī būtiski ietekmējusi arī vilcienu satiksmi.
Par to vēsta sociālo mediju platformas “X” Latvijas dzelzceļa publicētais ieraksts:
“Augstās gaisa temperatūras dēļ šodien ir noteikts vilcienu braukšanas ātruma ierobežojums līdz 80 km/h dzelzceļa posmā Ķemeri-Tukums, līdz ar to iespējami “Vivi” vilcienu kavējumi līdz 15 min. Pateicamies par sapratni!”
Reaģējot uz šādu informāciju, lasītāji ir neizpratnē par to, vai ir maz kādi ideālie laikapstākļi, kad “Vivi” iet bez problēmām?
“Nu nopietni? “Vivi” neiet visos variantos: -20, 0, +30, migla, lapas, sarma, reljefs, ziemeļblāzma, horoskopi…”
Savukārt, kāds cits izsaka pieņēmumu, ka, iespējams, ātruma samazinājums ieviests tāpēc, lai uz jumta sēdošie pasažieri justos drošāk, jo visticamāk, ka salonā gaisa kondicionieris nestrādā.
Komentējot Latvijas dzelzceļš sniegto informāciju, kāds “X” lietotājs uzdod pamatotu jautājumu: kā citās valstīs vilcieni visu gadu, neatkarīgi no laikapstākļiem, var braukt līdz pat 300km/h?
☀️Augstās gaisa temperatūras dēļ šodien ir noteikts vilcienu braukšanas ātruma ierobežojums līdz 80 km/h dzelzceļa posmā Ķemeri-Tukums, līdz ar to iespējami @ViviVilciens vilcienu kavējumi līdz 15 min. Pateicamies par sapratni!
— Latvijas dzelzceļš (@VAS_LDz) May 27, 2024
Ātruma samazinājums ir paredzēts, lai uz jumta sēdošajiem pasažieriem ir drošāk? Uz jumta viņi ir, jo vagonos nav gaisa kondicionēšana?
— Raimonds Eglītis (@Raimundo80) May 27, 2024
Kā tajās Francijās, Vācijās, Japānās tie vilcieni var braukt visu gadu 300 km/h..?
— Yorchix (@yorchix_) May 27, 2024