Foto: Fotolia

Visi pilsētas frizieri ēstuvē! Dažas uzņēmēju viltības 0

Pirmā viltība

Vīriešu uzvalku tirgošanas veikalu īpašnieks, alkstot lielākas peļņas, pasūtīja izkalt tūkstoti dažādu monētu, kas bija līdzīgas dažādu valstu monētām un klātas ar platīnu, zeltu un sudrabu. Pārdevējs, iesaiņojot veikalā nopirkto uzvalku, slepus kādu no šīm monētām ielika žaketes kabatā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Lauva – kosmētika, Mežāzis – kafijas aparāts: labākās dāvanas katrai zodiaka zīmei
Lielāko daļu ikdienā nemaz neēdam! 7 “superprodukti”, kas uzlabos figūru un paildzinās dzīvi
Iespēja sākt jaunu dzīvi: 7 valstis, kuras maksā milzu naudu, lai tikai kāds pārceltos dzīvot uz tām. Starp tām Itālija, Spānija…
Lasīt citas ziņas

Īpašnieks plānoja, ka pircējs, vēlāk atrodot šo it kā dārgo monētu, parādīs to radiniekiem, paziņām, darba kolēģiem un katrā ziņā noteikti minēs veikalu, kurā iepircies. Sākumā lāgā neveicās, jo pirmajā mēnesī pārdošanas apjomi īpaši nemainījās. Taču jau nākamajā mēnesī tie pieauga 3,5 reizes!

Otrā viltība

ASV populāra restorānu tīkla īpašnieks mārketingam naudu allaž tērēja ļoti skopi. Neskatoties uz to, viņa restorānos vienmēr bija daudz klientu. Kā tas iespējams? Ikreiz, atverot jaunu restorānu, viņš tajā rīkoja grandiozu pieņemšanu, uzaicinot piedalīties visus pilsētas frizierus. Viņi tur izklaidējās un gardi paēda, bet nākamajā dienā uz darbu devās lieliskā noskaņojumā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Aprēķins visnotaļ pareizs. Patiešām – frizieri ikdienā kontaktējas ar daudz un dažādiem klientiem, tāpēc vēl vairākas nedēļas pēc restorāna atklāšanas ļoti labprāt izplata informāciju par lielisko ēdināšanas iestādi. Un – mērķis ir sasniegts.

Trešā viltība

Pagājušā gadsimta pašā sākumā krievu uzņēmējs Nikolajs Šustovs pieņēma darbā desmit studentus, kuriem bija jāapstaigā Maskavas traktieri un tur jāpieprasa konjaks “Šustov”. Ja tāda nebija, studenti sarīkoja skandālus un izprovocēja kautiņus. Par to, protams, ātri izplatījās baumas, sāka rakstīt avīzēs, savukārt iedzīvotāji tādējādi uzzināja par jaunu konjaka marku.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.