Visi pilsētas frizieri ēstuvē! Dažas uzņēmēju viltības 0
Pirmā viltība
Vīriešu uzvalku tirgošanas veikalu īpašnieks, alkstot lielākas peļņas, pasūtīja izkalt tūkstoti dažādu monētu, kas bija līdzīgas dažādu valstu monētām un klātas ar platīnu, zeltu un sudrabu. Pārdevējs, iesaiņojot veikalā nopirkto uzvalku, slepus kādu no šīm monētām ielika žaketes kabatā.
Īpašnieks plānoja, ka pircējs, vēlāk atrodot šo it kā dārgo monētu, parādīs to radiniekiem, paziņām, darba kolēģiem un katrā ziņā noteikti minēs veikalu, kurā iepircies. Sākumā lāgā neveicās, jo pirmajā mēnesī pārdošanas apjomi īpaši nemainījās. Taču jau nākamajā mēnesī tie pieauga 3,5 reizes!
Otrā viltība
ASV populāra restorānu tīkla īpašnieks mārketingam naudu allaž tērēja ļoti skopi. Neskatoties uz to, viņa restorānos vienmēr bija daudz klientu. Kā tas iespējams? Ikreiz, atverot jaunu restorānu, viņš tajā rīkoja grandiozu pieņemšanu, uzaicinot piedalīties visus pilsētas frizierus. Viņi tur izklaidējās un gardi paēda, bet nākamajā dienā uz darbu devās lieliskā noskaņojumā.
Aprēķins visnotaļ pareizs. Patiešām – frizieri ikdienā kontaktējas ar daudz un dažādiem klientiem, tāpēc vēl vairākas nedēļas pēc restorāna atklāšanas ļoti labprāt izplata informāciju par lielisko ēdināšanas iestādi. Un – mērķis ir sasniegts.
Trešā viltība
Pagājušā gadsimta pašā sākumā krievu uzņēmējs Nikolajs Šustovs pieņēma darbā desmit studentus, kuriem bija jāapstaigā Maskavas traktieri un tur jāpieprasa konjaks “Šustov”. Ja tāda nebija, studenti sarīkoja skandālus un izprovocēja kautiņus. Par to, protams, ātri izplatījās baumas, sāka rakstīt avīzēs, savukārt iedzīvotāji tādējādi uzzināja par jaunu konjaka marku.