Foto – AFP/LETA

Auto tirgus – bez krasām pārmaiņām
 0

“Gada auto” fināla rezultātu kontekstā interesanti paskatīties, par ko tad Latvijas iedzīvotāji šogad balso visnopietnāk – ar maku.

Reklāma
Reklāma
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Lasīt citas ziņas

Autotirgotāju asociācijas statistika liecina, ka gada desmit mēneši kopumā nav bijuši krasi atšķirīgi no pērnajiem. Bruto izmaiņa – tikai viens procents. Diemžēl ar mīnuszīmi. Strukturāli – vairāk pirkti kompaktklases un tā sauktie daudzfunkciju auto. Relatīvais pieaugums vislielākais ir mini un mazajā premium segmentā. Taču šo racionālo pirkumu absolūtais īpatsvars joprojām ir tikai daži procenti no kopējā jaunu auto skaita.

Par markām un modeļiem. Kompaktklasē stipras kā klints joprojām ir “Golf” pozīcijas (nebrīnieties tādēļ par šī modeļa atkārtotu iekļūšanu mūsu “Gada auto” finālā un uzvaru līdzīgā Igaunijas konkursā!), ne “Ford Focus”, ne “Toyota Auris” ievērojamais piekritēju skaita pieaugums līdera pārliecību pagaidām mainīt nespēj.

CITI ŠOBRĪD LASA

Populārajā apvidus (sauktā arī par krosoveru, parketa džipu) kategorijā mazliet pieaudzis vidēja izmēra (garumā virs 430 cm) auto īpatsvars. Marku konkurencē nepārspēts joprojām “Nissan” tandēms “Qashqai” un “Juke” (nevienai citai firmai divu modeļu šajā segmentā nav).

Praktisko (kravas/pasažieru) auto konkurencē saglabājas absolūta Francijas ražojumu dominance. Gan “VW Caddy”, gan “Toyota Verso” no PSa koncerna trio kopskaita atpaliek pieckārt.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.