“Virši-A” mērķis ir kļūt par līdzvērtīgu spēlētāju lielākajiem elektrības tirgotājiem Latvijā 10
Energoresursu tirgotāja AS “Virši-A” mērķis tuvākajos gados ir kļūt par līdzvērtīgu spēlētāju arī klientu skaita ziņā tagadējiem trim lielajiem elektrības tirgotājiem Latvijā – “Latvenergo”, kas strādā ar zīmolu “Elektrum”, “Tet” un “Enefit”, intervijā aģentūrai LETA sacīja “Virši-A” valdes priekšsēdētājs Jānis Vība.
Komentējot “Virši-A” pirmos rezultātus elektroenerģijas tirgošanā mājsaimniecībām, Vība norādīja, ka klientu interese ir augsta, kā arī klienti vairāk izvēlas fiksētos elektrības tarifus.
Tāpat viņš piebilda, ka “Virši-A” sāka elektroenerģijas tirgošanu, jo tas sakrita ar biznesa modeļa diversifikāciju.
“Es atgādināšu, ka elektroenerģijas tirdzniecību “Virši-A” sāka 2022.gadā ar biznesa segmentu, paralēli attīstot IT infrastruktūru, lai varētu pārdot elektrību arī mājsaimniecībām, kas tika uzsākta 2023.gadā,” sacīja Vība.
Viņš arī atzīmēja, ka līdzīgs modelis uzņēmumam varētu būt arī attiecībā uz dabasgāzi, papildinot, ka sākotnēji uzņēmums tirgos dabasgāzi biznesa klientiem un paralēli veidos IT infrastruktūru, lai varētu nodrošināt tirdzniecību mājsaimniecībām, tādējādi “Virši-A” kā enerģētikas uzņēmums vēlas piedāvāt klientiem visus produktus.
“Jautājums ir tikai par to, cik ātri to izdarīsim. Paši esam definējuši, ka 2024.gadā mēs noteikti sāksim strādāt pie IT infrastruktūras izveides arī mājsaimniecībām, jautājums ir tikai par to, vai mums izdosies to pabeigt jau līdz 2024.gada beigām. Tomēr 2024. vai 2025.gads būs tas laiks, kad mājsaimniecību klientiem piedāvāsim arī dabasgāzi,” piebilda Vība.
Savukārt, komentējot, cik lielu tirgus daļu uzņēmums vēlas sasniegt dabasgāzes tirdzniecībā, viņš norādīja, ka mērķis ir kļūt par vienu no tirgus līderiem.
“Arī šis noteikti būs maratons. Es konkrētus skaitļus nevaru atklāt, bet, ja mēs to darām, tad ne jau tāpēc, lai iegūtu dažus simtus vai tūkstošus klientu. Mūsu mērķi ir lielāki,” atbildēja Vība.