Jānis Vība
Jānis Vība
Foto: Evija Trifanova/LETA

“Virši-A”: Jauni spēlētāji degvielas tirgū, visticamāk, varētu ienākt tikai pārpērkot esošas degvielas uzpildes stacijas 0

Reālākā iespēja Latvijas degvielas mazumtirdzniecības tirgū ienākt jauniem spēlētājiem ir pārpērkot jau esošas degvielas uzpildes stacijas, intervijā aģentūrai LETA teica degvielas mazumtirgotāja “Virši-A” izpilddirektors Jānis Vība.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Viņš stāstīja, ka jaunam spēlētājam būtu diezgan sarežģīti ieiet šajā tirgū pilnīgi no jauna, jo tas prasītu būtiskus kapitālieguldījumus, turklāt tirgus ir diezgan piesātināts.

“Viena lieta ir ieiet tirgū un nodrošināt kaut kādu mārketingu klientu piesaistei, bet pavisam cita – arī investīciju atdevi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pelnītspēja ir būtiska, lai varētu turpināt pastāvēt,” teica Vība, piebilstot, ka scenārijs ieiet tirgū, pārpērkot kādas stacijas, ir reālāks, bet arī tas prasītu lielas investīcijas.

Jautāts, kā kopumā vērtē konkurenci degvielas mazumtirdzniecībā, Vība atbildēja, ka “konkurence ir tiešām asa, un tas ir labi klientam, jo konkurences dēļ klients iegūst labāku pakalpojumu un servisu”. Viņš skaidroja, ka mūsdienās degvielas uzpildes stacijas nav tikai degvielas tirgotājas, tām ir jāpielāgojas iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem un vēlmēm.

“Vēlamies sniegt pilna servisa piedāvājumu – gan kvalitatīvu degvielu, gan īpašu veikala sortimentu. Piemēram, mēs esam vienīgie, kas piedāvā savos veikalos suši, kebabu, Latvijā grauzdētu kafiju. Tie ir instrumenti, ar kuriem cenšamies konkurēt par klientu,” stāstīja Vība.

Viņš norādīja, ka klienti arvien vairāk interesējas arī par svaigiem augļiem, dārzeņiem, kā arī ļoti personificētiem piedāvājumiem, piemēram, bezlaktozes, bezglutēna produktiem, produktiem veģetāriešiem. “Tas viss mums kā uzņēmumam ir jāizvērtē, cik rentabli ir tādus produktus piedāvāt,” teica Vība.

“Virši-A” reģistrēta 1995.gadā, un tās pamatkapitāls ir 910 560 eiro, liecina “Firmas.lv” informācija. Uzņēmuma apgrozījums 2018.gadā bija 180,3 miljoni eiro, kas, salīdzinot ar gadu iepriekš, ir pieaugums par 21,5%, bet kompānijas peļņa pieauga par 22,1% un bija 3,796 miljoni eiro.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.