Vilciens kavēja 45 minūtes, tur atradās viņa bērni, kuriem bija izlādējies telefons… Kāpēc “ViVi” mēdz kavēties arī vasarā? 115
Nesen saņēmām ziņu no LA.LV lasītāja, kurā viņš dalījās ar 9. septembrī piedzīvotu nepatīkamu situāciju saistībā ar vilcieniem. Viņš stāsta, ka viņa bērni (1. un 8. klase) braukuši vieni paši ar vilcienu no Carnikavas uz Rīgu, kur galapunktā bērnus gaidīja tēvs. Tomēr šis brauciens ģimenei radījis lielu satraukumu.
“Diemžēl labi izplānotais brauciens mums visiem noslēdzās ar pamatīgu stresu. Jau laikus devos abus sagaidīt pieturā, jo dēlam šī vispār bija pirmā reize, kad brauca bez vecākiem vilcienā. Meita pirms izbraukšanas paspēja pateikt, ka viņas telefonam drīz izlādēsies baterija. Stāvu un gaidu pieturā, bet abu nav un nav… Lieki piebilst, ka šajā vairāk nekā pusstundā, kamēr vilciens nenāca un nenāca, paspēju piedzīvot briesmīgas un satraucošas sajūtas. Paldies Dievam, viss beidzās laimīgi, pēc 45 minūšu kavēšanās vilciens pienāca, tomēr gribētos noskaidrot, kas šoreiz bija par vainu šim kavēklim? Nav vēl ziema ar lielajiem mīnusiem, nav vētra un krituši koki, nav arī vasaras svelme, kas šoreiz?” neizpratnē par radušos situāciju ir lasītājs.
Izrādās, ka iemesls šai situācijai bijis tehnisks. Kā norāda “Vivi” komunikācijas un mārketinga daļas vadītājs Edgars Butāns, tad “9. septembrī rakšanas darbu laikā tika pārrauts maģistrālais kabelis, kā rezultātā tika traucēta vilcienu kustība Skultes dzelzceļa līnijā.”
“Vivi” pārstāvis arī stāsta, ka uzņēmums aktīvi komunicē dažādās platformās, lai sabiedrība vienmēr būtu informēta par gadījumiem, kad vilcieni nekursē pēc noteiktā grafika.
Arī šajā situācijā paziņojums par vilciena kavēšanu bijis ievietots gan “Vivi” mājaslapā un mobilajā lietotnē, gan “Vivi” un VAS “Latvijas dzelceļš” kontos sociālajā medijā “X”. Vēl informācija tika nodota tālāk arī citiem medijiem, kuri to publicēja tālāk savās platformās.
Tāpat uzzināt vairāk par vilcienu satiksmi un kavējumiem vienmēr ir iespējams VAS “Latvijas dzelzceļš” piederošajos staciju tablo, kā arī par notiekošo konkrētajā vilcienā informē personāls.
“Vivi” pārstāvis vēl atgādināja arī par iespēju zvanīt uz diennakts bezmaksas tālruni 8760 vai apmeklēt tuvāko “Vivi” klientu centru.
“Šobrīd strādājām pie vairākiem jauniem risinājumiem, kā nākotnē pasažieru apziņošanu padarīt vēl efektīvāku,” pauž Butāns.