Foto-LETA

Vilcienos neplāno atteikties no konduktoriem 0

Lai gan pasažieru pārvadātājs “Pasažieru vilciens” (PV) pa dzelzceļu ir iecerējis modernizēt biļešu pārdošanas un nolasīšanas sistēmas, tam pašlaik nav plānu atteikties no konduktoriem.

Reklāma
Reklāma
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
TV24
Laiks uzzināt atbildi uz šo visiem interesējošo jautājumu! Cik vidēji pelna “Bolt Food” kurjers? 8
Lasīt citas ziņas

“Lēmumiem par konduktoru skaita samazināšanu vai cita modeļa ieviešanu ir jābūt ekonomiski pamatotiem, tostarp arī no tā saucamā zaķu aspekta,” sacīja “Pasažieru vilciena” valdes priekšsēdētājs Artis Birkmanis un atgādināja, ka konduktoriem ir uzticēta pasažieru kontroles funkcija. Ir arī atsevišķas kontroles, kad tiek kontrolēts konduktors, ‒ tajās tiek pārbaudīts, kā strādā konduktors, nevis tas, vai kāds brauc bez biļetes.

Birkmanis uzsvera, ka konduktori arī rūpējas, lai vilcienos viss būtu kārtībā. “Konduktors jau nav tikai biļešu pārdevējs vai kontrolieris, viņš ir vagona saimnieks, un viņam ir jāredz, varbūt kādam vajag palīdzēt iekāpt, varbūt kādam izkāpt, vai kādam nepaliek slikti un tā tālāk. Patlaban šis modelis ļoti labi strādā,” viņš atzina.

CITI ŠOBRĪD LASA

Uz jautājumu, vai PV nav grūtību atrast darbinieku, par ko ir sākuši sūdzēties uzņēmēji, Birkmanis atbildēja, ka arī PV izjūt vispārējās tendences darba tirgū. “Mēs jau nedzīvojam uz citas planētas. Taču pozitīvs piemērs bija 12 Banku augstskolas studenti, kas vasaras laikā piepelnījās, strādājot pie mums par konduktoriem. Tagad rudenī ir problēmas, jo 46 konduktori ir saslimuši – vīruss. Protams, darbs nav viegls,” viņš teica.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.