Vietējie uzņēmēji paziņo par jauna veikalu tīkla attīstīšanu 1
Apvienojoties vietējiem mazumtirdzniecības veikalu tīklu uzņēmumiem, dibināts SIA “Latvian Retail Management”, kurš plāno attīstīt jaunu veikalu tīkla zīmolu “Citro” ar vairāk nekā 70 tirdzniecības vietām visā Latvijā.
Jaunais koncepts ļaus uzņēmumiem daudz operatīvāk pieņemt lēmumus un elastīgāk reaģēt uz pārmaiņu procesiem, plānojot operatīvo darbību un modernizējot tirdzniecības vietas, kā arī pielāgot sortimentu katra pārstāvētā reģiona tradīcijām un aktualitātēm.
Imants Kelmers, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs: “Izveidojot atsevišķu uzņēmumu apvienību un strādājot pie jaunā zīmola “Citro” ieviešanas, esam spēruši nākamo soli uzņēmumu attīstībā.”
“Tas ir pārdomāts solis. Mūs vieno kopīga vīzija par vienotu un mērķtiecīgu izaugsmi, kas līdzšinējā sistēmā bija pārāk sarežģīta, smagnēja un laikietilpīga. Esam pārliecināti, ka līdz ar šīm pārmaiņām spēsim būt daudz efektīvāki lēmumu pieņemšanas procesos, varēsim ātrāk ieviest jaunumus un veikt nepieciešamās pārmaiņas, lai darbiniekiem, partneriem un klientiem piedāvātu mūsdienīgus risinājumus un ilgtspējīgu sadarbību.”
SIA “Latvian Retail Management” apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS “Diāna”, SIA “Gabriēla”, SIA “LEKON”, kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla “top!” veikalu ķēdes.
Līdz ar pakāpenisku pāreju uz jauno zīmolu no 2020. gada janvāra visās apvienības uzņēmumu tirdzniecības vietās tiks piedāvāts jaunais koncepts “CITRO”, padarot tās modernākas, draudzīgākas un atraktīvākas.
Mazumtirdzniecības veikalu tīkla “CITRO” īpašnieks ir SIA “Latvian Retail Management”, kas ir 100% vietējā kapitāla uzņēmums un apvieno vairākus mazumtirdzniecības uzņēmumus – AS “Diāna”, SIA “Gabriēla”, SIA “LEKON”.
Uzņēmumu apvienības kopējais tirdzniecības vietu skaits ir vairāk nekā 70 veikalu visā Latvijā.
SIA “Latvian Retail Management” nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu, ietverot individuāla piedāvājuma veidošanu katra sadarbības partnera tirdzniecības vietās atbilstoši reģiona tradīcijām un vietējo ražotāju piedāvājumam.