Sievietes bērnam viesnīcā gandrīz uzkrīt virsū logs

“Viesnīcas logs nokrita vietā, kur pirms mirkļa bija mans bērns”, mamma šokā par viesnīcas necilvēcīgo attieksmi 4

Liebritānijā dzīvojoša latviešu ģimene ar maziem bērniem, dzimtenē viesnīcā piedzīvo šausminošu negadījumu. Viesnīcas logs izkritis vietā, kur pirms brīža atradies viņu bērns.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

Elīna ar vīru un diviem maziem bērniem bieži ceļo un paliek viesnīcās. Līdz šim nekad nav sūdzējusies un viss bijis vairāk vai mazāk labi. Kopā ar ģimeni dzīvo Lielbritanjā.

Apcelojot Latviju, nolēma apmesties Rīgas centra viesnīcā “Viktorija”. Taču, tiklīdz ieradās, sākās ķibeles.
CITI ŠOBRĪD LASA

vietas autostāvvietā viesnīcas pagalmā, taču tas bijis tikai sīkums, salīdzinājumā ar viesnīcas numurā piedzīvoto. Ne no tā, ne šā ar lielu blīkšķi nokritis viesnīcas logs un stikls saplisis lauskās. Turklāt tas noticis vietā, kur pirms īsa brīža bijis mazulis. Par laimi paguvusi viņu paņemt rokās, citādi varētu beigties ļoti bēdīgi.

Viesnīcas vadītājas versija, ka klienti paši logu izņēmuši, nolikuši uz grīdas, atbalstījuši pret sienu un tas nokritis.

Elīna par šādu versiju ir šokā un uzskata to par apvainojumu.

Viņai vai vīram pat neienāktu prātā doma ņemt laukā vidējo logu, kurš tam nav paredzēts, un ir grūti izdarāms. Turklāt labajā un kreisajā pusē logi atveras, Kāpēc lai vēl lieki pūlētos un vilktu ārā vidējo, pat ja gribētu telpu izvēdināt? Turklāt meistars, kurš ieradies logu salabot, esot teicis, ka nākot to labot jau piekto reizi.

Viesnīcas vadītāja rāda, kā vidējo logu izņemt. Lai to atvērtu un noņemtu, ir jāpagriež loga rokturis horizontāli. Elīnai ir fotogrāfijā ar saplīsušo logu, kurā redzams, ka rokturis nav pagriezts horizontāli un viņa to neesot mēģinājusi atvērt un izņemt.

Kā kompensāciju par piedzīvoto, viesnīca esot piedāvājusi bezmaksas brokastis.

Ģimene to nav izmantojusi un nekādu kompensāciju nevēlas, vien to, lai viesnīca nodrošina, ka telpās var atrasties droši un saved kārtībā logus.

Viesnīcas vadītāja akcentēja, ka dienā, kad notika ķibeles, neesot bijusi uz vietas, bet nākamajā dienā esot gaidījusi, kad kliente nākšot runāties. Savukārt stāsta varone Elīna par to esot uzzinājusi vien no Bez tabu, jo viņai neviens neesot pat ieminējies, ka vadītāja viņus gaidot.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.