Viens un uzticams apģērbu zīmols: Megana Mārkla kopš kāzām izvēlas zīmolu Givenchy 0
Kad runa ir par modi, Megana Mārkla nebeidz pārsteidz. Kopš kļuvusi par Saseksas hercogieni, 36 gadus vecā Megana Mārkla sabiedrību regulāri iedvesmo, publiski izejot satriecošās apģērbu kombinācijās. Greznas kleitas, augsti papēži, izteiksmīgi dekoltē un apbrīnojami aksesuāri. Taču, ja runājam par Meganas karaliski lietišķo stilu, jāatzīst, ka Megana ir atradusi ne vien savu mīļāko krāsu, bet arī savu uzticamāko dizaineri.
Tā pat kā Keita Midltone ir pazīstama ar to, ka valkā dizaina Alexander McQueen apģēru, Megana kopš kāzām ar princi Hariji izvēlas zīmolu Givency.
Jau neskaitāmos publiskos pasākumos Megana ir pārsteigusi ar satriecošiem zīmola Givency tērpiem, turklāt tos darinājis dizaineris Clare Waight Keller.
Pirmkārt, Megana žilbināja zīmola Givency darinātā kāzu kleitā.
Givency bija viņas izvēle arī jūnija sākumā, kad viņa uzsāka sadarbību ar karalieni Elizabeti.
Apmeklējot pirmās karaliskās zirgu skriešanās sacensības, Megana bija tērpusies zīmola Givency kleitā.
Zīmola Givency kleita viņai bija mugurā ar kad jūlijā kopā ar princi Hariju viņa devās pirmajā starptautiskajā ceļojumā uz Īriju.
Arī otrajā ceļojuma dienā viņa bija tērpusies dizaina Givency kostīmā.
Zīmols Givency bija viņas izvēle arī apmeklējot savu pirmo individuālo notikumu, atklājot izstādi “Royal Academy of Arts”.
Ja Saseksas hercogiene šādi turpinās, tad var sagaidīt, ka zīmols Givency būs aktuāls Meganai un Harijam dodoties viņu pirmajā starptautiskajā karaliskajā tūrē, kuras laikā apmeklēs Austrālliju, Jaunzēlandi, Fidži un Tongu.