Vienkārši veidi, kā ikdienā strādāt labāk un ātrāk, nevis vairāk un ilgāk 0
Lai dzīvē gūtu panākumus, krietni vērtīgāka par spēju ilgstoši strādāt un koncentrēties būs prasme atrast ātrāko un vieglāko problēmas risinājumu ikvienai situācijai. Lūk, portāla lifehack.org apkopoti, vienkārši ieteikumi, kā strādāt nevis vairāk un ilgāk, bet gan gudrāk un efektīvāk.
Uzlabo savas laika plānošanas prasmes
Lai sastādītu patiešām realizējamu dienas grafiku, saplānojot paveicamos uzdevumus un tiem veltīto laiku, vispirms izslēdz telefonu un atturies no e-pasta apskatīšanas. Tā tu novērsīsi uzmanības lieku izkliedēšanu patiesībā nevajadzīgām nodarbēm un varēsi sakoncentrēties dienas plāna sastādīšanai.
Trenējies ātrrakstīšanā
Lai cik skumji tas arī nebūtu, vairums no mums lielu dienas daļu pavada, strādājot ar datoru. Lai paātrinātu savu darba tempu, uzlabo drukāšanas prasmes, savukārt brīžos, ko velti privātām sarakstēm, saprātīgās proporcijās izmanto ērtus saīsinājumus. Lai gan sākotnēji šis ieteikums šķiet mazsvarīgs, tas patiesībā ļauj ietaupīt krietnu daudzumu laika.
Tāpat dokumentu sastādīšanu atvieglos zināmāko taustiņu kombināciju lietojums, kā arī pārnēsājamas peles pieslēgšana portatīvajam datoram.
Neaizmirsti par telefonu
Tā vietā, lai rakstītu garumgarus e-pastus, vienkārši piezvani konkrētajam cilvēkam un pārrunā visas nianses, vienojoties par neskaidrībām un detaļām.
Savukārt, ja vēlies sazināties ar kolēģi birojā, tā vietā, lai rakstītu viņam e-pastu vai ziņu Skype, piecelies un izkusties, dodoties aprunāties aci pret aci!
Rēķinies ar kļūdām un atbrīvojies no bailēm
Kļūdas ir neiztrūkstoša daļa no pieredzes gūšanas procesa. Neļauj bailēm no neizdošanās ierobežot tavas idejas vai, vēl ļaunāk, nemitīgi domāt par situācijām, kuru iznākums nav izdevies, kā cerēts, atkal un atkal analizējot visu, ko esi izdarījusi nepareizi!
Atrodi īsāko un ātrāko pieeju
Ja ikdienā nodarbojies ar klientu piesaistīšanu un jaunu sadarbības projektu veidošanu, izstrādā plānu un uzrunas formu, ko pielietot ik reizi, iepazīstinot potenciālos sadarbības partnerus ar sevi. Tāpat paturi prātā biežāk uzdotos jautājumus un iekļauj atbildes uz tiem sevis sagatavotajā informācijas pieteikumā jau prezentācijas laikā!
Uzdod pareizos jautājumus
Ļoti iespējams, esi dzirdējusi teicienu, ka par gudrību liecina pareizas atbildes, bet par viedumu – pareizi jautājumi. Ņem to vērā un uzdod atbilstošus jautājumus atbilstošā vietā un laikā, tā ievērojami saīsinot laiku, ko velti tikšanās vizītēm, sapulcēm, pārrunām un prezentācijām.
Neiekrīti darbaholisma slazdā
Ja piefiksē, ka tev ir izdevies optimizēt savu darba dienu, strādājot produktīvāk, neiekrīti darbaholisma valgos un neapkraujies ar papildu pienākumiem! Atceries, ka pēc kārtīgi padarīta darba ir nepieciešama atpūta un enerģijas atgūšana, uzlādējot baterijas! Dari lietas, kas tevi aizrauj, brīvajā laikā, lai darbā pildītu savus pienākumus teicami un pēc labākās sirdsapziņas.