Vienkārši darba darītājs 0
Līdzīgi kā citiem “Dacia” modeļiem, arī jaunajam kravas–pasažieru furgonam “Dokker” galvenais uzsvars likts uz funkcionalitāti, konstrukcijas vienkāršību un pieejamu cenu.
Vieglā komerctransporta klases automobiļiem dizains vispirms ir pakārtots praktiskumam un virsbūves ietilpībai. Arī “Dokker” izskats nepārprotami liecina par tā primāro funkciju – kravu pārvadāšanu. Kombi versijā tas ir piecvietīgs kompaktvens ar iespēju to viegli pārvērst par kravinieku. Pasažieru variantā bagāžnieka ietilpība ir 800 litri, bet, salokot otrās rindas sēdekļus, maksimālais kravas telpas apjoms jau ir 3000 litri. Bet furgons “Dokker Van” nodrošina 3300 litru kravas ietilpību ar maksimālo iekraušanas garumu 1,9 metri. Kā jau universālam auto pieklājas, arī “Dokker” salonā ir neskaitāmas dažādu izmēru sīklietu novietnes ar 44 litru kopējo ietilpību. Atkarībā no komplektācijas automobilim var būt bīdāmas sānu durvis vienā vai abās pusēs. “Dokker” interjera noformējums ir vienkāršs, bet gana kvalitatīvs. Instrumentu panelis ir tāds pats kā minivenam “Lodgy”. Līdzīgi kā citiem “Dacia” modeļiem, arī “Dokker” ir pieejama mūsdienīga multimediju sistēma ar septiņcollu skārienjutīgu ekrānu. Neiztrūkst arī moderno komunikācijas ierīču svarīgākās pieslēgvietas. Tāpat pieejama atpakaļgaitas parkošanās signālsistēma, kas šādu izmēru automobilim ir ļoti noderīga.
Vadītāja ergonomikas ziņā “Dokker” atbilst visiem mūsdienu standartiem. Pateicoties gana plašajām regulēšanas iespējām, sēdēšana pie stūres ir ērta un pārskatāmība arī ir laba.
Automobilim pieejams 1,6 litru (85 ZS) benzīna motors un 1,5 litru turbodīzelis ar 75 vai 90 zirgspēku jaudu. Vēlāk parādīsies arī 1,2 litru (115 ZS) benzīna turbomotors. Visi dzinēji tiek komplektēti ar piecpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.
“Dacia Dokker” sākuma cena ir 6590 latu, un to bez šaubām var uzskatīt par vienu no šā automobiļa trumpjiem, it īpaši, ja ņem vērā, cik ietilpīgu un praktisku braucamo par šo naudu var iegūt. Kravas furgons “Dokker Van” nopērkams, sākot ar 6360 latiem.