Viedo tehnoloģiju inovācijas, kuras pasaulei atklāja “Huawei” 0
Konkurence viedo tehnoloģiju nozarē ir intensīvāka nekā jebkad agrāk. Lai neatpaliktu no tirgus tendencēm, uzņēmumiem pastāvīgi jāmeklē jauni risinājumi, kas varētu ne vien apmierināt klientu vajadzības, bet arī tās paredzēt, informē “Huawei Technologies”.
32 gadu laikā tehnoloģiju uzņēmums “Huawei” nepārtraukti uzlabojis savus produktus un attīstījis jaunas tehnoloģijas. Uzņēmuma panākumu atslēga ir ne tikai milzīgās investīcijas, kuras “Huawei” veicis pētniecībā un attīstībā, bet arī izvēlētajā darbības koncepcijā.
“Izstrādājot produktus, mūsu uzņēmums ņem vērā dažādus aspektus, taču klientu vajadzības vienmēr ir un būs Huawei galvenā prioritāte. Izmantojot šo uz kliento centrēto attīstības konceptu, uzņēmums ir spējis sasniegt lieliskus rezultātus un piedāvāt unikālus risinājumus un pieredzi,” stāsta “Huawei Technologies” komunikācijas vadītājs Baltijā Mindaugs Pluķis,.
Pasaulē pirmā divkāršā kamera
Profesionāla līmeņa fotogrāfiju uzņemšana vienmēr bijusi viena no galvenajām uzņēmuma prioritātēm, tādēļ “Huawei” sadarbībā ar vācu fototehnikas ražotāju Leica radīja pasaulē pirmo divkāršo telefona kameru.
Kamera tika izstrādāta, izmantojot unikālu tehnoloģiju – apvienojot krāsainu un melnbaltu matricu. Abas matricas attēlu kombinē vienotā veselumā, tādējādi radot optimālāko rezultātu fotogrāfijā.
Tā kā P sērijas viedtālruņos liela uzmanība tika vērsta uz fotogrāfijas kvalitāti, “P30 Pro” telefons, kas kļuva par tirgus līderi un ieguva neskaitāmas balvas, bija pirmais telefons, kas tika aprīkots ar Leica Quad kameru sistēmu un Super Zoom objektīvu.
Divkārša aizsardzība
Iedvesmojoties no sacīkšu trases koncepta, Huawei radīja ekskluzīvo produktu līniju sadarbībā ar “Porsche Design” – “Huawei Mate RS” viedtālruņus, kuri ir ļoti ergonomiski, turklāt tālrunis tika aprīkots ar pasaulē pirmo divu pirkstu nospieduma skeneri.
Novatoriskā ekrāna pirkstu nospiedumu sistēma uzsāka revolūciju tālruņa atbloķēšanā, jo tikai ar vienu peldošu kustību bija iespējams ierīci zibenīgi atbloķēt un iedarbināt.
Lai lietotājs varētu ērti un efektīvi atbloķēt tālruni, divkāršā pirkstu nospiedumu identifikācija tika izvietota gan tālruņa priekšā, gan aizmugurē, tādējādi sniedzot vēl nebijušu privātuma līmeni.
Ilgāks baterijas darbības laiks
Huawei uzskata, ka pētniecībai ir jākoncentrējas ne tikai uz panākumiem tirgū, bet arī uz klientu vajadzībām.
Uzklausot lietotāju vēlmes, uzņēmums ir ieguldījis daudz pūļu, lai novērstu vienu no viedierīču lielākajiem trūkumiem – īso akumulatora darbības laiku. Jau 2016. gadā “Huawei Mate 9” telefona akumulatora ietilpība bija 4000mAh, taču divus gadus vēlāk tirgū ienāca Mate 20 Pro modelis ar 4200mAh lielu akumulatora ietilpību.
Šīs Huawei ierīces iezīmēja jaunu sākumpunktu viedtālruņa baterijas darbības ilgumā.
Digitalizētas pasaules izveide
Uzņēmums jau gadiem ilgi pilda savu misiju – ieviest digitālus risinājumus ikviena cilvēka dzīvē, mājsaimniecībā un organizācijās, veidojot vienotu un viedu pasauli.
Lai īstenotu šo misiju, vairāk nekā 1000 uzņēmuma inženieru piecu gadu garumā izstrādāja un pilnveidoja tirgū vadošās 5G komunikāciju tehnoloģijas.
Sadarbībā ar vienu no klientiem pat tika uzstādīta pasaulē lielākā bezvadu interneta bāzes stacija, kas atrodas 6500 metrus virs jūras līmeņa un nodrošina interneta savienojumu pat Everesta virsotnē.
Pateicoties šim ieguldījumam, “Huawei” ir pasaules līderis 5G tehnoloģiju jomā. Līdz šai dienai uzņēmums visā pasaulē kopumā noslēdzis jau 91 līgumu par 5G ieviešanu, tostarp 47 noslēgti Eiropā.
Jauna pieeja lietotājiem
Lietotāju vajadzības ir prioritāte, tādēļ uzņēmums vēlas piedāvāt ko vairāk par vien ērtu un klientam draudzīgu apkalpošanu savos servisa centros.
Piemēram, pēc P30 sērijas telefona iegādes īpašā HiCare platforma lietotājiem nodrošina iespēju vienu reizi gadā nomainīt bojātu ekrānu. Citu viedtālruņu modeļu īpašniekiem tiek piedāvāta atlaide līdz pat 50 %.
Ņemot vērā, ka ekrāna bojājums ir nepatīkama situācija ikvienam, liela daļa “Huawei” klientu noteikti var dzīvot ar mierīgu sirdi, neraizējoties par izmaksām, kas rastos vietālruņa ekrāna saplīšanas gadījumā.
“Lai gan 30 gadu laikā uzņēmums ir nostiprinājis savas pozīcijas tirgū, mēs neplānojam apstāties. “Huawei” inovācijas un risinājumi ir balstīti uz lietotāju pieredzi un pētījumiem. Katru gadu vairāk nekā 10 % mūsu pārdošanas ieņēmumu tiek novirzīti pētniecībai un attīstībai, lai mēs varētu turpināt savu misiju un ienākt tirgū ar arvien jauniem risinājumiem. Mēs esam pateicīgi, ka lietotāji novērtē mūsu centienus,” komentē M. Pluķis.