Zīdaiņu un bērnu kognitīvo spēju veicināšana 0
Zīdaiņi, mazuļi un pirmsskolas bērni aug un attīstās vidē, kas ir pārsātināta ar jaunām tehnoloģijām, kas tiek akceptētas ar strauji pieaugošu likmi. Lai arī tiek liktas cerības uz šo tehnoloģiju izmantošanu izglītības sfērā, pastāv bažas par to pārmērīgu lietošanu. Bērnu, it sevišķi zīdaiņu vecuma kritiskajā periodā, kad attīstās bērna smadzenes, kognitīvās spējas. Diemžēl pētījumu šajā sfērā vēl ir samērā maz, secina Zālītis.
No dzimšanas līdz trīs gadu vecumam attīstās un nobriest 80 procenti no mazuļa smadzenēm.
Maksimālā smadzeņu attīstība šajā laika periodā ir atkarīga no vecāku, ģimenes locekļu un mazuļa mijiedarbības. Mazuļiem vajadzīga aktīva vides izpēte un sabiedriska mijiedarbība ar viņam uzticamām personām, lai attīstītos viņu kognitīvās spējas, valodas, sociālās un emocionālās prasmes.