Foto no boredpanda.com

Zīdaiņu un bērnu kognitīvo spēju veicināšana 0


Zīdaiņi, mazuļi un pirmsskolas bērni aug un attīstās vidē, kas ir pārsātināta ar jaunām tehnoloģijām, kas tiek akceptētas ar strauji pieaugošu likmi. Lai arī tiek liktas cerības uz šo tehnoloģiju izmantošanu izglītības sfērā, pastāv bažas par to pārmērīgu lietošanu. Bērnu, it sevišķi zīdaiņu vecuma kritiskajā periodā, kad attīstās bērna smadzenes, kognitīvās spējas. Diemžēl pētījumu šajā sfērā vēl ir samērā maz, secina Zālītis.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Gribi dzīvot ilgi un laimīgi? 10 ieteicamākie dārzeņi un augļi, kas veicinās garu mūžu
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Kokteilis
Svari – koķetu īsziņu sūtīšana bijušajiem, Mežāzis – karaokes dziedāšana dušā: Kāds ir katras zodiaka zīmes “tumšākais” noslēpums?
Lasīt citas ziņas

No dzimšanas līdz trīs gadu vecumam attīstās un nobriest 80 procenti no mazuļa smadzenēm.

Maksimālā smadzeņu attīstība šajā laika periodā ir atkarīga no vecāku, ģimenes locekļu un mazuļa mijiedarbības. Mazuļiem vajadzīga aktīva vides izpēte un sabiedriska mijiedarbība ar viņam uzticamām personām, lai attīstītos viņu kognitīvās spējas, valodas, sociālās un emocionālās prasmes.

CITI ŠOBRĪD LASA
Kopīgai rotaļāšanās, runāšanai, dziedāšanai ar mazuli ir liela loma viņa smadzeņu un kognitīvo spēju attīstībā. Veiksmīga valodas attīstība šinī vecumā ir saistīta ar lasīšanu, rakstīšanu un vēlāk – labām sekmēm skolā.
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.