Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ģenerāldirektore Ināra Pētersone (no kreisās), VID Nodokļu pārvaldes direktora vietniece Dace Pelēkā, VID Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodokļu maksātāju uzskaites daļas Elektroniskās deklarēšanas sistēmas un elektroniskās informācijas apmaiņas nodaļas vadītāja Ilze Jankova un VID Muitas pārvaldes direktora vietniece. Ingrīda Gulbe-Otaņķe piedalās preses konferencē par tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra “SKDS” veiktā VID klientu apkalpošanas kvalitātes pētījuma rezultātiem un VID uzsāktajiem un plānotajiem pilnveidošanas pasākumiem.
Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ģenerāldirektore Ināra Pētersone (no kreisās), VID Nodokļu pārvaldes direktora vietniece Dace Pelēkā, VID Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodokļu maksātāju uzskaites daļas Elektroniskās deklarēšanas sistēmas un elektroniskās informācijas apmaiņas nodaļas vadītāja Ilze Jankova un VID Muitas pārvaldes direktora vietniece. Ingrīda Gulbe-Otaņķe piedalās preses konferencē par tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra “SKDS” veiktā VID klientu apkalpošanas kvalitātes pētījuma rezultātiem un VID uzsāktajiem un plānotajiem pilnveidošanas pasākumiem.
Foto: LETA

VID šogad plāno strādāt pie klientu apkalpošanas centru attīstīšanas 0

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) šogad plāno strādāt pie klientu apkalpošanas centru attīstīšanas un sniegto pakalpojumu pilnveidošanas, kas ir VID šā gada prioritātes, trešdien žurnālistiem norādīja VID Nodokļu pārvaldes direktora vietniece Dace Pelēkā.

Reklāma
Reklāma
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
Lasīt citas ziņas

Viņa teica, ka VID šogad strādās pie nodokļu un muitas informācijas sistēmu pilnveides, klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas, darbinieku kvalifikācijas celšanas un klientu apkalpošanas centru un muitas kontroles punktu attīstības.

Savukārt VID nodokļu pārvaldes direktora vietniece Ilze Jankova informēja, ka šogad plānots arī veikt būtiskus pasākumus elektroniskās deklarēšanās sistēmas pilnveidē – mazināt administratīvo slogu, uzlabot funkcionalitāti un pašapkalpošanās kvalitāti.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti, plānots attīstīt informatīvā tālruņa darbību, pilnveidot rakstveida komunikāciju un sadarbību ar citām iestādēm, radot plašāku informācijas pieejamību. Tāpat plānots pilnveidot sociālo dialogu un informācijas pieejamību ārzemēs dzīvojošajiem latviešiem.

Savukārt VID atbildīgā pārstāve par e-muitas sistēmu attīstību Ingrīda Gulbe-Otaņķe pastāstīja, ka klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai muitas iestādēs šogad plānots nodrošināt atzītā komersanta statusu (“Authorised Economic Operator”, AEO) pārvadājamo kravu robežšķērsošanu ārpus rindas, kā arī nodrošināt iespēju pasta sūtījumu muitošanai formalitātes pieteikt pa e-pastu.

Tāpat plānots modernizēt muitas klientu apkalpošanas punktu tehnisko aprīkojumu, lai samazinātu kontrolei nepieciešamo laiku.

VID ir finanšu ministra padotībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina nodokļu maksājumu un nodokļu maksātāju uzskaiti, valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu iekasēšanu Latvijas teritorijā, kā arī iekasē nodokļus, nodevas un citus obligātos maksājumus Eiropas Savienības budžetam, īsteno muitas politiku un kārto muitas lietas. VID ir izveidots 1993.gadā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.