VID administratīvās ēkas atklāšana Talejas ielā 1
VID administratīvās ēkas atklāšana Talejas ielā 1
Foto: Edijs Pālens/LETA

VID no šodienas nodrošinās klientu apkalpošanu klātienē tikai “zaļajā režīmā” 1

Valsts ieņēmumu dienests (VID) no šodienas pakalpojumus klātienē sniegs tikai “zaļajā režīmā”, aģentūrai LETA pavēstīja VID pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

Tas nozīmē, ka turpmāk gan VID darbinieki, gan klienti visā Latvijā varēs sniegt un saņemt klātienes pakalpojumus tikai ar vakcinācijas sertifikātiem.

Arī turpmāk pieteikties klātienes apmeklējumam varēs, zvanot pa tālruni 67120005, un ierodoties jebkurā VID klientu apkalpošanas centrā līdzi būs jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam vakcinācijas sertifikātam.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tie iedzīvotāji, kuriem nav vakcinācijas sertifikāta, visus VID pakalpojumus arī turpmāk varēs saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

Apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, apmeklētājiem ir jābūt piesardzīgiem un atbildīgiem, un jāievēro visi valstī noteiktie piesardzības pasākumi – vilkt sejas masku, ieturēt divu metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Iedzīvotāji nedrīkst apmeklēt VID klientu apkalpošanas centrus, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

Informācija par VID klientu apkalpošanas centriem pieejama VID tīmekļvietnē “www.vid.gov.lv” sadaļā “Kontakti – Kā ar mums sazināties? – Klientu apkalpošana”. Savukārt par nosacījumiem vienotajos valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) VID aicina interesēties attiecīgajā pašvaldībā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.