“Viasat”: arvien vairāk skatītāju izvēlas kvalitatīvu televīziju 0

Cilvēkiem kvalitatīva televīzijas satura nozīme ir ļoti pieaugusi, atzina digitālās satelīttelevīzijas operatora “Viasat” vadītājs Baltijas valstīs Raivo Rosts (attēlā).

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
Lasīt citas ziņas

Viņš norādīja, ka “Viasat” kā operators cenšas saviem skatītājiem piedāvāt labāko saturu, turklāt kompānija to arī ražo. “Ja paņemam jebkuru ārvalstu kanālu, tas nav ražots speciāli Baltijai. Tas ir labākajā gadījumā ražots Austrumeiropai, varbūt – Eiropai, vai arī tam ir viens signāls uz visām valstīm. Mēs savukārt varam vairāk pielāgoties savam skatītājam un varam dot viņam to saturu, ko viņš labprāt grib redzēt,” sacīja Rosts.

Runājot par “Viasat” lielākajiem konkurentiem operatoru tirgū, Rosts pastāstīja, ka kompānijai ir pārklājums ar IP televīziju, savukārt ar kabeļtelevīziju tas ir niecīgs. “Protams, vislielākais pārklājums mums ir ar virszemes televīziju. Latvijā tā ir “Lattelecom” virszemes televīzija, jo mūsu un viņu piedāvātās signāla pārraidīšanas iespējas pārklājas. Taču, ja salīdzinām šīs abas platformas, “Lattelecom” virszemes televīzija vairāk skatās uz skatītāju, kuru interesē pārsvarā cena, savukārt mēs esam krietni spēcīgāki satura ziņā. Līdz ar to mūsu segments vairāk ir tie cilvēki, kuri izvēlas kvalitatīvāku saturu,” viņš secināja.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pēc Rosta teiktā, “Viasat” atrašanos pilsētā vairāk diktē signāla pārraides veids. “Diez vai vēsturiskā centra mājā jūs pie loga pieliksiet šķīvi, jo tur ir daudz nosacījumu, ko drīkst un ko nedrīkst darīt ar mājas fasādi. Tas konkrēti ierobežo mūsu darbību,” viņš atzina.

“Ja runājam par tiem cilvēkiem, kas dzīvo privātmāju sektorā, un tie ir ne tikai lauku reģioni, arī gribas skatīties gan labas sporta pārraides, gan labas filmas. Viņus arī interesē kvalitatīvs saturs. Protams, ir arī cilvēki, kuriem ļoti svarīgs ir cenu jautājums. Tad viņi vai nu izvēlas virszemē pieejamos kanālus, vai arī skatās paketi, kura ir par cenu, kas viņiem ir pieejamāka. Cilvēku dzīve kļūst arvien dinamiskāka, un kļūst arvien svarīgāks tas, ko viņš skatās. Līdz ar to satura faktors izvēlē ir ļoti pieaudzis,” klāstīja “Viasat” vadītājs Baltijas valstīs.

Viņš arī minēja, ka lauku iedzīvotāji nebūt neizvēlas tikai lētāko minimumu. “Deviņdesmito gadu sākumā, kad satikās trīs kaimiņi, bieži vien viņi savā starpā lielījās, cik daudz kanālu viņi var redzēt pa savu televizoru. Vienam simts, otram – septiņi simti, un, ja trešais pateica, ka viņam ir tūkstotis, tas bija pārsitis visus pušu. Tagad cilvēki ir kļuvuši daudz izglītotāki, viņi skatās ne tik daudz uz skaitu, bet gan uz to, ko katrs operators piedāvā, kādi kanāli tur ir iekšā. Vēl vairāk, piemēram, cilvēki sāk arī skatīties, kādas sporta pārraides ir konkrētā kanālā. Cilvēki vairs nevēlas maksimāli daudz pārslēgt kanālus, bet gan vēlas skatīties to, ko grib. Līdz ar to prasība pēc kvalitātes tikai palielinās,” pavēstīja Rosts.

“Viasat” ir daļa no MTG, kas ir lielākā mediju grupa Skandināvijā un Baltijas reģionā. MTG grupā ietilpst arī telekanāli TV3, 3+, radio “Star FM” u.c.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.