Lasītājas foto

Vai PVD saņem sūdzības par ko “peldošu” 0

Pārtikas un veterinārā dienesta Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Ilze Meistere, kurai arī lūdzu komentēt šo gadījumu, atzina, ka dienests sūdzības par fasētā dzeramā ūdens kvalitāti saņem reti. Pēdējā sūdzība par to, ka ūdenī “kaut kas peld”, saņemta pirms pāris gadiem. Viņa norāda, ka dzērienus vai citus pārtikas produktus, par kuru kvalitāti patērētājiem radušās šaubas, nav jānes uz Pārtikas un veterināro dienestu. Pirmkārt, tos nav, kur uzglabāt, otrkārt, ja būs nepieciešams ņemt pārtikas produkta paraugu, dienests to darīs tirdzniecības vai ražošanas uzņēmumā. Iedzīvotāju atnestais produkts šim mērķim nederēs, jo nav zināms, kādos apstākļos, un, cik ilgi tas uzglabāts. Tas attiecās arī uz potenciāli bojātu pārtikas produktu fotogrāfijām. “No atsūtītās dzeramā ūdens “Amrita” pudeles fotogrāfijas nav iespējams pavisam droši secināt, vai tā jau nav atvērta. Izskatās gan, ka ūdens jau ir lietots. Līdz ar to patērētājam būs grūti pierādīt, ka duļķes, kas redzamas ūdenī, nav tur nonākušas jau pēc pudeles atvēršanas.

Reklāma
Reklāma
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
Lasīt citas ziņas

Iesaku gadījumos, kad produkta iepakojums ir caurspīdīgs un uzreiz ir pamanāms iespējamais piesārņojums, nevērt iepakojumu vaļā, bet uzreiz vērsties pie ražotāja vai tirgotāja un pieprasīt produktu apmainīt,” aicina PVD pārstāve.

Gadījumos, kad patērētāju neapmierina pārtikas produkta kvalitāte – tam ir neraksturīga smarža, garša, konsistence, kas varētu liecināt par to, ka produkts ir bojāts vai tam ir acīmredzamas bojāšanās pazīmes, jāvēršas Pārtikas un veterinārajā dienestā vai nu zvanot uz PVD uzticības tālruni 67027402, vai arī vēršoties jebkurā PVD pārvaldē personiski, telefoniski vai elektroniski. Sūdzībā jānorāda produkta nosaukums, ražotājs un izplatītājs, ja tas ir zināms, partijas numurs vai derīguma termiņš, kur, un kad produkts iegādāts, kā arī sūdzības iemesls.

CITI ŠOBRĪD LASA

UZZIŅA
• Dzeramā ūdens un minerālūdens ražotājus Pārtikas un veterinārais dienests pārbauda vienu reizi gadā. Ja tiek saņemtas sūdzības, tad biežāk.
• Veicot pārbaudi, PVD papildus pārliecinās, vai uzņēmums kontrolē savu produkciju, tādējādi garantējot tās drošumu, kā arī, ja nepieciešams, ņem paraugus laboratoriskajiem izmeklējumiem.
• Līdz šim dzeramā ūdens un minerālūdens ražošanas uzņēmumos būtiski pārkāpumi nav konstatēti.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.