Vēršas pret alkoholisko dzērienu reklāmām 0
Virkne veselības ekspertu no dažādām pasaules valstīm nosodījušas alkoholu ražotāju reklāmas, kurās ir piebildes ar aicinājumu “dzert atbildīgi”.
Viņi aicinājuši uz alkoholisko dzērienu pudelēm izvietot stingrus brīdinājumus, līdzīgus tiem, kas jau rotā cigarešu paciņas. “Aicinājumi “dzert atbildīgi” tikai palielina produktu patēriņu, kas liecina, ka šāda vēsts var būt maldinoša,” laikrakstam “The Daily Mail” paudis Džona Hopkinsa Blūmberga Sabiedriskās veselības skolas profesors Deivids Džernigans. ASV ekspertu sagatavotajā ziņojumā, kurā analizētas alkoholisko dzērienu reklāmas no 2008. līdz 2010. gadam, secināts, ka, lai arī tajās aicināts “dzert atbildīgi”, nav brīdinājumu par riskiem, ko rada alkohola patēriņš. Līdz ar to eksperti uzskata, ka reklāmas ne tikai nesniedz “atbildīgas dzeršanas” definīciju, bet drīzāk vēl vairāk mudina cilvēkus patērēt alkoholiskos dzērienus.