“Veloinfrastruktūra pilsētā ir apzināts spiediens.” Silenieks par velojoslu risinājumiem un izmešu samazinājumu 51

Veloinfrastruktūra pilsētā ir apzināts spiediens, tā kanāla TV24 raidījumā “Preses klubs”, komentējot velojoslu risinājumu Duntes un Kr. Valdemāra ielās Rīgā, vērtēja Viesturs Silenieks, uzņēmējs, Riteņbraucēju apvienības vadītājs.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Veselam
tad ir pareizi ēst hurmas – ar vai bez mizas? Uztura speciālistiem ir kategoriska atbilde
Lasīt citas ziņas

Viņš skaidroja tā, ka jāņem vērā apsvērums par Sarkandaugavas iedzīvotāju paradumiem. Proti, ja cilvēks dzīvo Sarkandaugavā, kādas ir viņa iespējas ar velosipēdu nokļūt Rīgas centrā – vai nu tas ir Ganību dambis vai Duntes iela.

Pēc Silenieka domām, neviena no šīm ielām nav droša, jo pa abām pārvietojas kravas automašīnas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tiesa, viņš arī norāda, ka ir naivi cerēt, ka tagad, kad ir izveidotas velojoslas Valdemāra ielā, Sarkandaugavas iedzīvotāji uzreiz sāks pārvietoties ar velosipēdu.

“Tas nebūs nākamās dienas lēmums,” uzsvēra Silenieks.

Viņš vērsa uzmanību uz Rīgas pilsētas plāniem, proti, ka Rīgas centrā ir paredzēta klimatneitrālā zona, līdz 2027.gadam par 20% samazinot CO2 izmešus.

Un samazināt tos var šādi: “Visi, kam ir izpūtēji, tos ārā”.

Pēc Silenieka teiktā, veloinfrastruktūra ir ne tikai apstākļu radīšana drošākai braukšanai, bet tas ir arī apzināts spiediens uz to, lai būtu neērtāk braukt ar autotransportu, radot alternatīvu braukšanai citā veidā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.