Cilvēks ir dabas bērns. Viss dabai un tās likumiem pakārtots. Labajos projektos tev paveras zvaigznes un sargeņģeļa spārns. To sajūt. Protams, nevar tikai uz to vien paļauties, bet, kad to saprot, visi vārti ir vaļā. Ar Amerikas projektu bija tāpat. Mēs aizbraucām –, un visi vārti vaļā. Kalns mūs pieņēma. Pieredzējušie sportisti teic, ka jāsacenšas nevis ar konkurentiem, bet ar kalnu. Pareizāk būtu sacīt: cīņa ir par to, lai kalns tevi pieņem. Lai kalns tev atļauj tikt līdz virsotnei. Atļauj būt pirmajam. Bet arī tas ir jānopelna. 0
*
Pēc katrām sacensībām mašīna tiek savesta perfektā kārtībā, lai uz nākamām sacensībām tā būtu gluži kā jauna.
Patlaban mums garāžā stāv divās daļās sadalīts “OSCar”, ar ko esam divas reizes bijuši Dienvidamerikā, Ķīnā, arī Arābu Emirātos, daudz reižu Āfrikā. Mašīna ir gadus astoņus veca, beidzot ir pienācis brīdis, kad jāmaina rāmis. Enerģija, kas izgājusi cauri šai mašīnai, nu ir uzkrājusies, tagad metāls vairs nav drošs, jāsāk metināt, jo tas ir noguris.
Perifērija, proti, tas, kas mašīnai apkārt, ir ideālā stāvoklī, viss ir gatavs braukšanai, bet rāmis ir jāmaina. Te var redzēt, no kā tas braucamais sastāv – tērauds, tērauda caurules, augšā kompozītu materiāli, jumts.
Šā gada beigās mašīna atkal būs ideālā kārtībā, brauks sacīkstēs “Africa Eco Race”, kam šoreiz staru sola Parīzē, bet finišs būs Senegālas galvaspilsētā Dakarā.
*