Vēl tikai dažas dienas atlikušas, lai Tu pagūtu novērtēt pakalpojumu sniedzējus Latvijā, kas Tavu ikdienu padara labāku! 0

Vēl brīvdienās un nedēļas sākumā ikviens Latvijas iedzīvotājs var novērtēt pakalpojumu sniedzējus, kuru darbs padara ikdienu ērtāku un labāku. Proti, no 1. līdz 30. aprīlim Latvijā norisinās “Komplimentu mēnesis”, kura mērķis ir dot iespēju klientiem novērtēt pakalpojumu sniedzēju darba kvalitāti un izcelt labākās servisa vietas Latvijā. Uzklausīt vērtējumu un saņemt komplimentus ir gatavas vairāk kā 500 tirdzniecības un pakalpojumu vietas Latvijā, un savu vērtējumu jau snieguši gandrīz 10’000 iedzīvotāju.

Reklāma
Reklāma
Veselam
“Rīgā esot izoperēts dzimumloceklis un vajagot noņemt šuves…” Pārpratums slimnīcā licis medmāsai pietvīkt no apmulsuma
Krimināls
Kāds Mežciema iedzīvotājs vakarā nolicis auto pie mājas, bet no rīta izrādījies, ka viņš naktī ir izraisījis satiksmes negadījumu…
Kokteilis
Viņi to nevienam nesaka, bet… Kādi ir katras zodiaka zīmes pārstāvju lielākie noslēpumi?
Lasīt citas ziņas

Visu aprīli iedzīvotāji var izteikt novērtējumu tiem pakalpojumu sniedzējiem, kuru darbs ikdienā viņus ietekmē. Lai to paveiktu pakalpojumu un tirdzniecības vietās jānoskanē dalībnieka “Komplimentu mēneša” QR kods un jāsniedz vērtējums. Pakalpojumu novērtēšana balstīsies uz kritērijiem, kurus priekšizpētē* par svarīgākajiem ir atzinuši Latvijas iedzīvotāji – pakalpojuma sniedzēja zināšanas par pakalpojumu, komunikācijas kvalitāte ar klientu, spēja risināt problēmsituācijas, attieksme pret klientu un prasme būt neuzbāzīgam, bet vienlaikus laipnam un uzmanīgam.

““Komplimentu mēneša” balsojums norisināsies līdz 30. aprīļa beigām. Pēc balsojuma rezultātu apkopošanas, augstāko novērtējumus saņēmušie pakalpojumu sniedzēji saņems novērtējumu un atpazīstamības zīmes bronzas, sudraba un zelta kategorijā. Atpazīstamības zīmes ļaus klientiem ērti identificēt vietas, kuras citi klienti atzinuši kā kvalitatīva un uzticama pakalpojuma vietas. Organizējot “Komplimentu mēnesi” mēs vēlamies izcelt un izteikt komplimentu tām organizācijām, kuras ikdienu rūpējas par to, lai mēs saņemtu kvalitatīvu un patīkamu pakalpojumu, un mūsu ikdienas gaitas un sadzīve būtu ērtas un iespējamas,” norāda Raivis Balodis, “Komplimentu mēneša” organizators.

CITI ŠOBRĪD LASA

Gatavi uzklausīt savu vērtējumu dažādu nozaru pakalpojumu sniedzēji Latvijā: kosmētikas ražotāji Madara Cosmetics, The Body Shop un Stenders; ēdināšanas nozares pārstāvji Pica Lulū, LIDO, Ezītis Miglā, Es mīlu kafiju, Baltic Restaurants kafejnīcas Daily, NoonBox, Restart un Chat; medicīnas centri ARS, Latvijas Amerikas acu centrs un CORE Terapija; tirdzniecības vietas RIMI, veikali Vietējais top!, Rīgas Centrāltirgus un Domina Shopping; kinoteātris Apollo Kino un Splendid Palace. Tāpat “Komplimentu mēnesī” piedalās Tele2, apdrošināšanas sabiedrība BALTA, Autonams, Moller Auto, Mobilly, privātskola PATNIS, valodu māja Skrivanek, Nordtext, iDeal, Melngalvju nams, IeliecMaisā, KRASO, DPD, 4Finance, un Autotransporta direkcija. Plašāka informācija par balsojumu un dalībniekiem komplimenti.lv

Tirgus izpētes centra “Norstat” dati liecina, ka 96% no mums pievērš uzmanību tam, kā mūs apkalpo tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietās. Un tam ir ļoti praktiski iemesli – pakalpojumu kvalitāte var uzlabot vai sabojāt noskaņojumu uz īsu brīdi vai pat ilgāku laiku. Piemēram, 69,9% aptaujāto iedzīvotāju atzīst, ka pēdējā mēneša laikā apkalpošanas kvalitāte viņiem ir uzlabojusi garastāvokli, piemēram, likusi pasmaidīt, radījusi patīkamu atmosfēru. Vienlaikus, 33,9% gadījumu tā ir arī sabojājusi garastāvokli, liekot cilvēkam kļūt bēdīgākam un radot negatīvu atmosfēru. 76,4% aptaujāto iedzīvotāju uzskata, ka klientu/ pircēju apkalpošanas kultūra Latvijā ir vērtējama kā pozitīva, proti, tā ir drīzāk laba, laba vai pat ļoti laba. Bet 23,6% aptaujātie nav apmierināti ar pakalpojumu kultūru, kas ir izveidojusies Latvijā.**

Par “Komplimentu mēnesi”

Laba servisa iniciatīva “Komplimentu mēnesis” izceļ un izsaka Komplimentu tiem pakalpojumu sniedzējiem, kurus visaugtāk novērtē klienti. Mēs vēlamies, lai par tiem uzzina citi, bet paši pakalpojumu sniedzēji apzinās, ka viņu pūles, iniciatīvas un standarti ir vērtība. Bet visvairāk mēs vēlamies vairot abpusējus smaidus saņemot un nodrošinot labu pakalpojumu! Labākos Latvijas pakalpojumu sniedzējus, kuri saņēmuši komplimentus zelta, sudraba un bronzas kategorijās izziņosim 2024. gada maijā.

“Komplimentu mēneša” priekšizpēti un novērtējuma socioloģisko novērtējumu izstrādā tirgus pētījumu centrs “Norstat”.
** Datu avots: interneta aptauja, iedzīvotāji vecumā no 18-69 gadiem, n=500, datu ieguve 2023. gada novembris.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.