Šerpākai braukšanai jālūko pēc dārgā un inovatīvā. Piemēram, “Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6”, kuru kontakta laukums palielinās, vadītājam veicot ekstrēmu manevru. Arī uzlabota saķere uz slapja ceļa nav mazsvarīga.
Šerpākai braukšanai jālūko pēc dārgā un inovatīvā. Piemēram, “Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6”, kuru kontakta laukums palielinās, vadītājam veicot ekstrēmu manevru. Arī uzlabota saķere uz slapja ceļa nav mazsvarīga.
Publicitātes foto

Vasaras riepu laiks nepārprotami ir klāt 0

Atis Jansons, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

Vasaras riepu laiks nepārprotami ir klāt. Un jautājums, kādas pirkt, – arī. Taupīt? Rāmai un prātīgai braukšanai labas būs jebkuras. Arī vislētākās – restaurētās. Lai tikai protektora raksts svaigs un dziļš. Ātri līkumi patīk? Pat uz slapja ceļa patīk? Tad derētu saņemties divas, pat trīs reizes dārgākam pirkumam. Skatīties uz vismodernākajām.

Tā tikai šķiet, ka riepu tehnoloģijās jau sen viss izdomāts un līdz pilnībai novests. Jauninājumi ir iespējami un tiek piedāvāti. Lūk, piemērs. “Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6”. Tā ir piemērota pilna spektra automobiļu klāstam, sākot no kompaktiem hečbekiem līdz sporta sedaniem un kupejām. Riepas izstrādē uzsvars likts uz tās sportisko veiktspēju, un pielietotas tādas tehnoloģijas kā “Dry Contact Plus” un “Wet Braking Pro”, lai sniegtu auto vadītājiem pārliecību un kontroles sajūtu.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Dry Contact Plus” galvenā iezīme ir adaptīvs ārējais materiāls un optimizēts riepas profils, kurš pielāgojas slodzes izmaiņām. Standarta braukšanas apstākļos riepas kontakta laukumam ir normāls nospiedums, taču tas palielinās, vadītājam veicot ekstrēmu manevru.

“Wet Braking Pro” tehnoloģija piedāvā riepas sastāva maisījumu ar jaunu, inovatīvu sveķu sistēmu, nodrošinot labāku saķeri uz mitra vai slapja ceļa. Tehnoloģija izstrādāta UUHP (īpaši augstas veiktspējas) riepām, kas izstrādātas tā, lai tās darbotos vienlīdz labi gan sacīkšu trasē, gan ceļā, ir pielietota arī “Eagle F1 Asymmetric 6” riepām. Šī tehnoloģija palielina arī riepas elastību, lai tā labāk tiktu galā ar ceļa nelīdzenumiem.

“Goodyear Eagle F1” jauninājumi ietver arī riepas kopējā svara samazinājumu un aerodinamisku sānu formu, lai mazinātu gaisa turbulenci ap riepu un transportlīdzekļa sāniem, tā samazinot rites pretestību un degvielas patēriņu.

Ātruma un komforta kārajiem – lieliska izvēle. Vien jābrīdina, ka šī modeļa riepas netiek ražotas par 17 collām mazākiem disku izmēriem. Un pat mazākiem izmēriem nav lētākas par 100 eiro gabalā. Tāpat kā sportiskākie “Pirelli”, “Brid­gestone”, “Michelin” un citu augstākās klases zīmolu darinājumi.

SAISTĪTIE RAKSTI