Ūdenim jāpaliek ārpusē 0
Dažkārt ar rudens lapām aizsērē sistēma, kas aizvada ūdeni no dažādiem virsbūves padziļinājumiem. Arī to vajadzētu iztīrīt un pārbaudīt, lai vasaras lietavās ūdens neiekļūtu salonā un nesabojātu automašīnas elektrosistēmu.
Pēc ziemas jāpārbauda un, ja nepieciešams, jānomaina arī logu slotiņas. Ledus un sāls tās varēja neglābjami sabojāt. Vidējas klases slotiņas ar grafīta pārklājumu maksā līdz desmit eiro par vienu slotiņu. Arī logu mazgāšanas šķidrums jānomaina ar vasarai domāto. Tas ievērojami labāk notīrīs kukaiņu atstātos traipus uz stikla.
Ja stikls ir labi notīrīts, to var apstrādāt ar speciālu vasku, kas atgrūž ūdeni. Tad loga slotiņas būs jādarbina daudz retāk – lietus piles nopūtīs pretvējš. Šādi līdzekļi maksā aptuveni 7–8 eiro par iesaiņojumu. Līdzekli uzklāj uz tīra stikla un nopulē. Vislabāk apstrādi veikt divas reizes. Lietus piles, tāpat kā kukaiņu traipi, uz šādi apstrādāta stikla neturēsies. Tomēr ar laiku pārklājums zaudē savas īpašības. Lai to notīrītu, būs vajadzīgs speciāls līdzeklis. Arī tas maksā aptuveni 5–6 eiro par flakonu. Turklāt notīrīšanai parasti jāvelta daudz vairāk laika un pūļu nekā sākotnējai vaskošanai.
Nepieciešama laba duša
Uzmanība jāpievērš automašīnas virsbūvei. To vajadzētu rūpīgi nomazgāt. Jāiztīra arī vietas zem pašas automašīnas un zem spārniem. Tieši tur sāls, ko izmanto ceļu kaisīšanai, uzkrājas visvairāk.
Kad automašīna nomazgāta, to vislabāk nopulēt un tad ievaskot ar speciālu vasku. Dažiem šampūniem ir pievienots vasks, bet tas nav pietiekami noturīgs.