Ar trosēm “piesietā” kravas puspiekabe “Stena Line” kuģa “Urd” transporta klājā – arī kuģojot mierīgā jūrā, ikvienam transporta līdzeklim piemēro visstingrākos drošības pasākumus, kas beigās ietekmē arī visa kombinētā pakalpojuma cenu.
Ar trosēm “piesietā” kravas puspiekabe “Stena Line” kuģa “Urd” transporta klājā – arī kuģojot mierīgā jūrā, ikvienam transporta līdzeklim piemēro visstingrākos drošības pasākumus, kas beigās ietekmē arī visa kombinētā pakalpojuma cenu.
Foto: Ilmārs Randers

VAS “Latvijas dzelzceļš” piedāvā “zaļo pārmiju” 4

“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

 
,30+26+
Pakalpojuma nodrošināšanai “LDz” iegādājies vilciena sastāvu ar 20 treileru pārvadāšanas platformām. Ja projekts izrādīšoties veiksmīgs, koncerns varētu iegādāties vēl vienu vai divus līdzīgus sastāvus. Šobrīd pieejamie virzieni esot Rīga–Liepāja un Rīga–Ventspils (pakalpojuma “Zaļā pārmija” izmaksas: 180 eiro (bez PVN) par piekabi vienā virzienā).

Reklāma
Reklāma
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

“LDz” uzsver, ka galvenās pakalpojuma “Zaļā pārmija” priekšrocības autokravu īpašniekiem un ekspeditoriem būtu šādas: kravas kopā ar puspiekabi pārceļas uz dzelzceļu, kur tās nogādā ostas terminālī Liepājā vai Ventspilī un uzceļ uz prāmja “Stena Line”; efektīvāk izmantots uzņēmuma autoparks – vilcēji nepieciešami tikai maršrutā līdz terminālim; var pārvadāt smagākas kravas (papildus divas tonnas, ja pirmā un pēdējā jūdze nepārsniedz 150 km), nemaksājot papildu autoceļu nodevu jeb vinjeti; samazinās kopējās pārvadājuma izmaksas uz vienu kravas masas vienību; samazinās autotransporta amortizācijas, degvielas patēriņa un darbaspēka izmaksas; ietaupās laiks un resursi: “LDz” nodrošina puspiekabes pārcelšanu no dzelzceļa uz prāmi un prāmja galamērķī – novietošanu uz dzelzceļa tālākam ceļam u. c.

Pa Latvijas autoceļiem pārvadāto komerckravu apjoms pieaug ar katru gadu. Šobrīd tas jau ir sasniedzis gandrīz 60 miljonus tonnu gadā. Nosaukums “zaļā pārmija” “LDz” pakalpojumam izvēlēts, uzsverot dzelzceļa transporta ekoloģiskumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt prāmju operatora “Stena Line” komercdirektors Oskars Osis izteicies, ka, skatoties ilglaicīgi, šobrīd pakalpojumā piedāvātās “LDz” distances Rīga–Ventspils un Rīga–Liepāja tomēr ir par īsām un koncernam jādomā par šī koncepta attīstību tālāk – uz austrumiem vai ziemeļu virzienā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.