Rīgas Zooloģiskā dārza jaunā vizuālā identitāte

“Varbūt tumsā spīd un pa dienu ražo elektrību?” Rīgas Zooloģiskā dārza jaunās vizuālās identitātes izmaksas daudzos raisa izbrīnu 77

11. oktobrī Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs ziņoja, ka ir ne tikai sācis ietērpties rudens krāsās, bet arī jaunā vizuālajā veidolā. Tika atklāts jaunais zīmols, līdz ar to īpašs vides elements – Rīga ZOO logo, kas mudina apmeklētājus atklāt kopīgo atšķirīgajā, savienojot ikkatru pasaules dzīvību kopīgā stāstā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

Jaunā logotipa galvenais elements ir šūnu dalīšanās attēlojums. Šūna, kas pamatā ne vien katram dzīvniekam un augam, bet arī, mums, cilvēkiem, ir sākums dzīvībai un arī aicinājumam atrast kopīgo sevī un katrā Rīga ZOO iemītniekā. Vai tā būtu žirafe, kuras kakls ir teju 20 reizes garāks nekā cilvēkam, bet sastāv no tikpat daudz skriemeļiem. Vai milzu sienāzis, uz kura kājām ir mūsu ausīm pārsteidzoši līdzīgi dzirdes orgāni. Vai kāds no daudzajiem zoodārza iemītniekiem, kuru mītnēs redzamas bumbas, jo viņiem arī patīk spēlēties.

Tikmēr sociālajos tīklos cilvēki ir pārsteigti par augstajām izmaksām, kādas bija saistītas ar šī jaunā vizuālā veidola izveidi.

CITI ŠOBRĪD LASA

“X” platformā kāds vīrietis raksta: “Valstī ir pilnīgi aplami saliktas prioritātes; kārtējais apliecinājums tam. Cenā iekļauts (“Logo, krāsas, papildelementi, burtveidols, lietošanas noteikumi, paraugi etc.”).”

Šim ierakstam pievienots arī foto no iepirkuma, kurā redzams, ka šīs pārmaiņas zoodārzam izmaksājušas 139 999,999 eiro. Daudz vai maz? Kā jau allaž, komentētāju viedokļi dalās.

Lūk, daži viedokļi par šīm izmaksām!

“Kas tās par 9999 figņām? Redzams, ka tā ir feika summa un nekad neatbildīs realitātei.”

“Gan jau kaut kāda mistiska robeža, lai nebūtu jātaisa konkurss vai kas līdzīgs. Viena dāma jau to norādīja, ka šim nebija konkurss, bet “sarunu ceļā” nonākts pie šī.”

“Atturēšos kritizēt aroda brāļa/māsas radošo sniegumu, taču samaksa par darbu, manuprāt, ir neadekvāta. Īpaši brīdī, kad RD jālemj par dotācijām Rīgas Zoo.”

“Foršs logo man patīk un tur tajā cenā ieiet arī mājaslapas izstrāde un daudz stundas bet nu nav vērts to skaidrot. Cipars nav tik briesmīgs.”

“Varbūt tumsā spīd, bet pa dienu ražo Zoodārzam elektrību?”

“Labāk būtu ziloni vai balto lāci nopirkuši.”

“Kā tāmē var aprēķināt tos 99 centus aiz eiro komata. Nu kā???”

“Vienīgais, kas nāk prātā, ir “parāda atdošana” par pakalpojumiem, kādai no Domes partijām.”

“Nav aplami saliktas prioritātes. Ir korupcija, liela korupcija un vienkārši savējo bīdīšana.”

“Koooo! 140K par 2 burtiem. Un,kas tas par Z burtu! Kā kautko tādu var pieļaut.”

“Tad redz kāpēc zoo biļete maksā 15 eur.”

LA.LV Aptauja

Vai 139 999,999 eiro ir atbilstoša maksa par zīmola jaunās identitātes izstrādi?

  • Nezinu

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.