“Varbūt kāds pilsonis par to naudu māju uzcēla…” ļaudis diskutē, vai 150 000 eiro par “Dimdiņu” zīmola maiņu nav pārmaksāts 0

Nesen jau ziņojām, ka Latvijas vadošais dārzeņu pārstrādes uzņēmums “Dimdiņi” publiskojis jaunu zīmola vizuālo identitāti. Rebrendings simbolizē uzņēmuma attīstību, kā arī apņemšanos doties zaļākā virzienā, rūpējoties par Latvijas dabu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Kokteilis
Skorpions – 19. novembris, Strēlnieks – 24. jūlijs: laimīgākā diena 2025. gadā katrai zodiaka zīmei
Putins jau sācis plaša mēroga karu pret Eiropu, taču Rietumi baidās to atzīt
Lasīt citas ziņas

Jaunajā vizuālajā identitātē galvenā krāsa ir violeta, kas atspoguļo inovāciju, radošumu un unikālu pieeju pārtikas ražošanā, vienlaikus izceļot “Dimdiņi” apņemšanos nodrošināt svaigus un kvalitatīvus produktus ar izcilu garšu.

Vizuālās identitātes maiņa uzņēmumam esot izmaksājusi 150 000 eiro, par ko izbrīnījušies sociālo tīklu lietotāji, diskutējot par to “X”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Protams, zīmola identitātes maiņa un tajā ieguldītā summa ir tikai un vienīgi paša uzņēmuma ziņā, taču cilvēki brīnās, kas gan šajā projektā izmaksājis tik dārgi.

Ieskatāmies arī komentāros!

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.