“Varbūt kāds pilsonis par to naudu māju uzcēla…” ļaudis diskutē, vai 150 000 eiro par “Dimdiņu” zīmola maiņu nav pārmaksāts 0
Nesen jau ziņojām, ka Latvijas vadošais dārzeņu pārstrādes uzņēmums “Dimdiņi” publiskojis jaunu zīmola vizuālo identitāti. Rebrendings simbolizē uzņēmuma attīstību, kā arī apņemšanos doties zaļākā virzienā, rūpējoties par Latvijas dabu.
Jaunajā vizuālajā identitātē galvenā krāsa ir violeta, kas atspoguļo inovāciju, radošumu un unikālu pieeju pārtikas ražošanā, vienlaikus izceļot “Dimdiņi” apņemšanos nodrošināt svaigus un kvalitatīvus produktus ar izcilu garšu.
Vizuālās identitātes maiņa uzņēmumam esot izmaksājusi 150 000 eiro, par ko izbrīnījušies sociālo tīklu lietotāji, diskutējot par to “X”.
Protams, zīmola identitātes maiņa un tajā ieguldītā summa ir tikai un vienīgi paša uzņēmuma ziņā, taču cilvēki brīnās, kas gan šajā projektā izmaksājis tik dārgi.
Dimdiņiem zīmolu maiņa no šī uz šī izmaksāja 150 000 eiro. pic.twitter.com/AcDdeGLb3E
— Viesturs Radovics (@Radovics) November 20, 2024
Ieskatāmies arī komentāros!
Es domāju, ka Dimdiņi vienkārši ir apkrāpti
— Viesturs Radovics (@Radovics) November 20, 2024
Tas ir aptuveni pus gada darbs. Tiek no jauna izstrādāta visa identitāte. Iepakojumi ir tikai tas, ko redzam plauktā.
— Kristaps Cibuļskis (@kriscibulskis) November 21, 2024
Vai nevar būt, ka izmantota ES nauda zīmolu maiņai?
— Edgars Logins 🇱🇻❤️🇺🇦 (@EdgarsLogins) November 21, 2024
Tīri psiholoģiski vecais iepakojums vairāk asociējas ar ko garšīgu un veselīgu.
Ar to lillā krāsu nošauts garām.— Dainis Gžibovskis (@DGFelton) November 20, 2024
Kāds no zīmolvedības ekspertiem var izskaidrot, kāpēc vispār vajag kaut ko mainīt, ja esošais cilvēkiem patīk? Vienkāršas fokusgrupas un aptaujas sanāktu lētāk.
— Linda (@pepperinoo) November 21, 2024
Varbūt kāds pilsonis par to naudu māju uzcēla. Nebūsim skaudīgi.
— Diego Mustafa 🇨🇦 (@DiegoMustafa5) November 20, 2024
Ak dies, privāts dara kā grib. Kaut par miljonu. Nepērc.
— Vinčestere🇺🇦 🇱🇻 (@Vinesters1) November 21, 2024
Tie 150 tkst tas nav tikai datorā nomainīt logo, tas ir nomainīf logo visā ražošana un administrācijā, tā ir ļoti maza summa. Vot ja zīmolu mainītu kāda valsts kapitālsabiedrība, tas noteikti izmaksātu 1,5 mio… privātais skaita savu naudu un to tērē racionāli.
— shwancis (@shwancis) November 21, 2024
pie 600k peļņas gadā, 150k zīmola maiņai izklausās pēc naudas izsaimniekošanas, bet nu ko es saprotu no tā visa..
— El Ristitas (@AlkatrazHigh) November 21, 2024
🙂 jocīgs ieradums: skaitīt naudu svešā makā 🙂 .. laiks atvadīties no šī netikuma
— Helmuts Meškonis (@helmutsmeskonis) November 20, 2024