“Varbūt kāds pilsonis par to naudu māju uzcēla…” ļaudis diskutē, vai 150 000 eiro par “Dimdiņu” zīmola maiņu nav pārmaksāts 0

Nesen jau ziņojām, ka Latvijas vadošais dārzeņu pārstrādes uzņēmums “Dimdiņi” publiskojis jaunu zīmola vizuālo identitāti. Rebrendings simbolizē uzņēmuma attīstību, kā arī apņemšanos doties zaļākā virzienā, rūpējoties par Latvijas dabu.

Reklāma
Reklāma
Trampa optimismam nav pamata: izlūkdienesti atklāj Putina patieso plānu. Kādas nelietības iecerējis Krievijas diktators?
Veselam
Mēs bieži vien tiem nemaz nepievēršam uzmanību: 9 simptomi, kas var liecināt par agrīnu diabētu
Baltais nams nāk klajā ar skaļu paziņojumu: Donalds Tramps pārliecināts, ka nedēļas laikā karš tiks izbeigts
Lasīt citas ziņas

Jaunajā vizuālajā identitātē galvenā krāsa ir violeta, kas atspoguļo inovāciju, radošumu un unikālu pieeju pārtikas ražošanā, vienlaikus izceļot “Dimdiņi” apņemšanos nodrošināt svaigus un kvalitatīvus produktus ar izcilu garšu.

Vizuālās identitātes maiņa uzņēmumam esot izmaksājusi 150 000 eiro, par ko izbrīnījušies sociālo tīklu lietotāji, diskutējot par to “X”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Protams, zīmola identitātes maiņa un tajā ieguldītā summa ir tikai un vienīgi paša uzņēmuma ziņā, taču cilvēki brīnās, kas gan šajā projektā izmaksājis tik dārgi.

Ieskatāmies arī komentāros!

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.