Ekrānuzņēmums/Bez Tabu

Var palikt gan bez preces, gan bez naudas: brīdina par internetveikalu, kurš “uzmet” pircējus 7

Kāda pircēja, kura iepirkusies internetveikalā mercato.lv, nav saņēmusi ne preci, ne atguvusi naudu. Viņa vēlas brīdināt citus šī veikala potenciālos klientus, vēsta raidījums “Bez tabu”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Putins jau sācis plaša mēroga karu pret Eiropu, taču Rietumi baidās to atzīt
Kokteilis
Skorpions – 19. novembris, Strēlnieks – 24. jūlijs: laimīgākā diena 2025. gadā katrai zodiaka zīmei
Lasīt citas ziņas

Septembra sākumā internetveikalā mercato.lv Līga pasūtījusi gultu. Solīts, ka prece tiks piegādāta 3 līdz 5 darba dienu laikā, taču gultas kā nebijis, tā nebijis. Vairākkārt zvanījusi uz internetveikalu un allaž saņēmusi atrunas.

Aizbildināšanās, kāpēc preci nepiegādā, bijusi visdažādākā. Septembra beigās piedāvāts atdot naudu par preci. To pircēja gaida joprojām.
CITI ŠOBRĪD LASA

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs no neapmierinātajiem pircējiem, kuri mercato.lv pasūtījuši preces, bet tās nav saņēmuši un nav atguvuši samaksāto naudu, šogad vien saņēmis vairāk nekā 50 rakstveida iesniegumu, sniedzis 60 konsultācijas. 7 patērētāji vērsušies patērētāju strīdu risināšanas komisijā. Tā vēl izskata daļu sūdzību.

Internetveikala vadītāja sarunā ar “Bez Tabu” ir atturīga.”Es nevaru sniegt jums komentārus, kamēr informācija nav pārbaudīta. Kad informācija būs pārbaudīta, es noteikti sniegšu atbildi e-pastā, tā kā to daru ar visiem PTAC klientiem. Paldies, tālāk es atteikšos no sarunas,” norādīja Mercato.lv vadītāja

PTAC par komersantu sniedzis informāciju policijai.

Plašāk “Bez tabu” sižetā:

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.