Waikato Reo Twitter konts.

Valodas nezināšanas dēļ “Coca-Cola” reklāma aicina pasveicināt nāvi 0

Uzņēmuma “Coca-Cola” reklāmas daļa, gribēdama izrādīt cieņu Jaunzēlandes pamatiedzīvotāju maoru valodai, nošāvuši pagalam greizi, raksta “The Guardian”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Skaitļi, sapņi, smaržas… 10 pazīmes, ka jūsu sargeņģelis, iespējams, mēģina ar jums sazināties
Uz Zemes paliks tikai viens kontinents: zinātnieki brīdina par bīstamu nākotnes scenāriju. Kas notiks ar pasauli?
Viļņa gatavojas evakuācijai – visu iedzīvotāju izkļūšanai no galvaspilsētas būtu nepieciešamas divas līdz trīs dienas
Lasīt citas ziņas

Proti, uzņēmums uz saviem dzērienu automātiem Jaunzēlandē gribēja izvietot uzrakstus “Sveiks, draugs!” (“Hello, mate!”), taču izdarīja to daļēji angļu, daļēji – maoru valodā, kuras popularitāte pēc animācijas filmas “Vaiana” augusi neiedomājami strauji.

Rezultāts izskatās šādi: “Kia ora, Mate”, un viss būtu kārtībā, ja vien vārds “mate” maoru valodā nenozīmētu “nāve”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tā nu patlaban uzraksts uz dzērienu automātiem vēsta: “Sveika, nāve!” skaidrā maoru valodā, un savā ziņā ir traģiski ironisks. Jaunzēlandē ir viens no lielākajiem aptaukojušos iedzīvotāju īpatsvariem pasaulē, savukārt saldināti gāzētie dzērieni, kāds neapšaubāmi ir kokakola, ir viens no lielā svara veicinātājiem īpaši bērnu un jauniešu vidū.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.