Valdis Melderis par alkohola reklāmām internetā 15
Sociālos tīklus un sabiedrību pārņēmušas skarbas diskusijas par kādu neviennozīmīgi uztveramu alkohola reklāmu, sagaidot Tēvu dienu. Komentāru TV24 raidījumam par to sniedza Valdis Melderis, pasākumu, radio un TV raidījumu vadītājs, komunikācijas pasniedzējs. Viņš norāda uz tādu lietu kā sociālā atbildība.
“Jautājums ir – ko šis konkrētais zīmols par to domā un gribēja ar to pateikt?
Ja tu tiec ar alkoholu galā un tev nav bijušas tādas problēmas līdzīgi kā ar azartspēlēm, – kādas problēmas, ļaujiet viņiem reklamēties!” situācijas neviennozīmīgumu izceļ Melderis.
Nākamā lieta – Ētikas padome. Melderis norāda uz kādu niansi, ka kodekss attiecas tikai uz tiem, kas ir
“Bet, runājot par šo konkrēto gadījumu, viss ir ļoti vienkāršs. Uzņēmums izrēķina, cik liela auditorijas daļa reklāmu uztvers un cik lielai auditorijas daļai būs reakcija, kad tikai pasmiesies par vienkārši neveiklu reklāmu. Es neaizstāvu šo reklāmu,” saka Melderis.
Sakot “Apsveicu visus Tēvu dienā”, Melderis padomājis, vai vienlaicīgi nevajadzētu arī līdzjūtību izteikt.
Tā ir mūžīgā dilemma – Tēva diena – tas ir kad? “Tu dari tikai un vienīgi tēva pienākumus tajā dienā vai tieši otrādi – beidzot tu aizmirsti, ka tu esi tētis, un dari visu, ko vēlies,” smejas Melderis.
Strauss