Ienāk satura pasaulē 1
Telekomunikāciju uzņēmumu evolūcija paģēr ne tikai kvalitātes un ātruma uzlabošanu, bet arī jaunu, radniecīgu jomu apgūšanu. Un viena no šīm jomām ir satura pārraidīšana vai radīšana gan tiešraides, gan t. s. “on-demand” (iespēja skatīties interesējošas pārraides sev ērtā laikā) formā.
Šajā spēlē savus muskuļus rāda abi valsts uzņēmumi – “Lattelecom” un “Latvijas Mobilais telefons”. Pērn augustā “Lattelecom” ienāca TV satura veidošanas biznesā, vispirms skatītājiem piedāvājot televīzijas kanālu “360TV”, vēlāk – kanālu sievietēm “STV”. Savukārt “Latvijas Mobilais telefons” ir izveidojis mobilo televīziju “Straume”. Abu uzņēmumu pārstāvji atzīst, ka visvairāk skatītās ir sporta pārraides, kas noteikti būs nozīmīga satura sastāvdaļa. Soļu speršana šajā virzienā vietējiem uzņēmumiem nozīmē arī konkurenci ar jau esošiem globāla mēroga spēlētājiem, piemēram, “Netflix”, kas tikko ienācis Latvijas tirgū, u. c.