Kāda govīm saistība ar mobilajiem sakariem? Ir saimniecības, kurās ganāmpulka īpašnieks no govīm saņem īsziņu par gaidāmo atnešanos.. Foto – Fotolia.com

Ko klienti redz 1


Ne vienmēr klienti spēj objektīvi novērtēt operatoru investīcijas tehnoloģijās, jo tās savā ziņā ir neredzamas. Tas, ko klienti redz, ir uzņēmumu klientu apkalpošanas centri un veikali, piedāvātie servisi, viedierīces un dažādas palīgierīces. Jau tagad lielākajos tirdzniecības centros vienuviet var redzēt četru lielāko telekomunikāciju uzņēmumu klientu apkalpošanas centrus, kas ir nozīmīga katra uzņēmuma vizītkarte, vizuālās identitātes un korporatīvās kultūras sastāvdaļa.

Reklāma
Reklāma
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Lasīt citas ziņas

Savā komunikācijā klientu apkalpošanas centru modernizāciju uzsver trīs uzņēmumi – “Tele2”, “LMT” un “Lattelecom”. “Tele2” viens no svarīgākajiem šī gada uzdevumiem būs pabeigt klientu apkalpošanas centru modernizācijas projektu, kas tika sākts pirms trim gadiem. Divdesmit četri jaunā koncepta klientu apkalpošanas centri jau darbojas, un šogad uzņēmums ieviesīs jauno dizaina konceptu vēl piecpa­dsmit atlikušajos klientu apkalpošanas centros Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Rēzeknē, Rīgā un Talsos.

“LMT” pērn tirdzniecības centrā “Spice” atvēra pirmo jauna koncepta mobilā satura centru, kam pamazām seko pārējie 66 “LMT” klientu centri visā Latvijā, informē uzņēmuma pārstāve Elīna Lidere. Kopumā “LMT” mobilā satura centru attīstībā plānojis investēt 3,2 miljonus eiro, ieguldot līdzekļus ne tikai aprīkojumā, bet lielu uzmanību pievēršot darbinieku apmācībai par lietotnēm un citu mobilo saturu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī “Lattelecom” atvērti vairāki jauni veikali, piedāvājot klientiem tehnikas iegādes iespēju – ieviešot dalīto maksājumu, tādējādi būtiski pieauguši datortehnikas un televizoru pārdošanas apjomi.

Paradumi mainās

Nav noslēpums, ka klientu mobilās komunikācijas ieradumi mainās. Piemēram, pēdējo četru gadu laikā vidējais datu patēriņš ir pieaudzis vairāk nekā desmit reižu. “Līdz ar to klienti vēlas ne tikai patiešām ātru mobilo internetu, bet arī jaudīgus viedtālruņus par izdevīgām cenām, pakalpojumus, kas ļauj kontrolēt datu patēriņu, un vēl citus servisus, kas parāda, cik daudz iespēju sniedz mobilais tālrunis un internets,” teic F. Renčaks.

Tādēļ operatoriem nozīmīga biznesa daļa ir mobilo risinājumu piedāvāšana uzņēmējdarbībai, jo mobilie pakalpojumi biznesā jau sen vairs nav tikai balss sakari vai datu pārraide. Mobilās ierīces ir kļuvušas par ražošanas līdzekli, ražošanas resursu uzraudzības līdzekli. J. Binde min, ka daudzi uzņēmumi izvēlas mobilos drošības risinājumus, piemēram, ar mobilo ierīci savienotas videokameras ražošanas telpu uzraudzībai. Transporta firmas izmanto mobilās ierīces norēķiniem, mašīnu atrašanās vietas monitoringam un citiem mērķiem. Veterinārijā mobilie risinājumi tiek izmantoti ganāmpulka uzraudzībai, piemēram, govs atnešanās laika fiksēšanai, savlaicīgi sūtot signālu veterinārārstam. Tā vairs nav zinātniskā fantastika, bet gan ikdienas sastāvdaļa.

Makšķerniekiem piedāvā ierīces, kas ļauj tālruņa ekrānā redzēt grunts dziļumu un zivju kustību. Ir neliela izmēra kameras, kas ļauj no jebkuras vietas redzēt, ko mājās dara suns vai, piemēram, auklīte; ir viedie pulksteņi, svari un pat pavisam nelielas ierīces ar GPS, kas palīdz justies drošam par savu bērnu. Visas šīs ierīces ir savienojamas ar vied­tālruni un padara ikdienas dzīvi krietni vienkāršāku.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.