Vairs nebūs jāiet uz veikalu mērīt drēbes – mākslīgais intelekts atklāj virtuālo pielaikošanas kabīni 18
Apģērbu iepirkšanās pakalpojuma Google Shopping nodaļa ir ieviesusi jaunu virtuālās pielaikošanas kabīnes funkciju, kuras pamatā ir mākslīgais intelekts, ziņo The Verge.
No 14. jūnija Google Shopping lietotājiem ASV ir pieejams virtuālās pielaikošanas kabīnes pakalpojums, kas reālistiski parāda, kā konkrēts apģērba gabals izskatīsies uz dažāda izmēra modeļiem.
Šie modeļi ir pieejami dažādos ādas toņos, ar dažādām frizūrām un ķermeņa formām (ieskaitot izmērus no XXS līdz 4XL).
Tie ir izstrādāti, lai palīdzētu lietotājiem redzēt, kā apģērbs izskatīsies cilvēkiem ar līdzīgu ķermeņa tipu. Pagaidām virtuālai pielaikošanai ir pieejami tikai sieviešu krekliņi no tādiem zīmoliem kā H&M, Anthropologie, Everlane un Loft. Google saka, ka vēlāk 2023. gadā, izmantojot pakalpojumu, būs iespējams “pielaikot” arī citus apģērba veidus.
Šī funkcija izstrādāta, lai palīdzētu pircējiem izvairīties no neapmierinātības, nopērkot preces, kas vai nu neder, vai izskatās savādāk, nekā gaidīts.
Saskaņā ar Google datiem, 59% tiešsaistes pircēju bija vīlušies par iegādātajām drēbēm, un 42% sūdzas, ka tās neizskatās kā internetā redzamajiem modeļiem.
Jaunais pakalpojums ļaus izmantot mākslīgo intelektu, lai reālistiski parādītu, kā apģērba gabals, kustoties, saburzās, pārklājas, pieguļ un stiepjas uz cilvēka.
Google Shopping ieviesti arī jauni filtri, kas ir izstrādāti, lai palīdzētu lietotājiem atrast tieši to, ko viņi meklē, piemēram, līdzīgu, bet lētāku alternatīvu kreklam vai jakai ar citu rakstu. Mašīnmācīšanās un vizuālās atbilstības algoritmi ļauj lietotājiem dažādos tiešsaistes apģērbu veikalos precizēt vēlamos datus, piemēram, krāsu, stilu un modeļus, lai atrastu preci, kas vislabāk atbilst viņu prasībām.
Pagaidām nav zināms, kad šī funkcija būs pieejama citās valstīs.