Publicitātes foto

Vairāki Latvijas uzņēmumi atzinīgi novērtējuši studentu radītos risinājumus 0

Laikā no 29. augusta līdz 7. septembrī noslēgsies pieteikšanās inovācijas platformas «Demola Latvia» 2018. gada rudens sezonai, portālu “LA.lv” informēja Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Veselam
Liekie kilogrami neatkāpjas ne pa kam? 4 pazīmes, ka jūsu vielmaiņa nedarbojas pareizi
Lasīt citas ziņas

Kā liecina RTU apkopotā informācija, vairākas kompānijas ir iegādājušās pusi no pavasara sezonā studentu komandu izstrādātajiem risinājumiem uzņēmumu problēmsituācijām.

«Demola Latvia» ir sadarbības platforma studentiem, uzņēmumiem un universitātēm, ko uztur RTU, Latvijas Universitāte (LU) un Latvijas In-vestīciju un attīstības aģentūra (LIAA).

CITI ŠOBRĪD LASA

«Demola Latvia» nodrošina darba plānu, metodiku, mentoru atbalstu un seminārus, lai starpdisciplināra studentu grupa nonāktu līdz rezultātam – uzņēmuma definētās problēmsituācijas risinājumam.

Ja studentu idejas un gala rezultāts ir apmierinošs, jaunieši no biznesa partnera saņem atlīdzību, bet partneris – risinājumus bez finansiāla riska.

Gaļas pārstrādes uzņēmuma “Forevers” mārketinga nodaļas vadītāja Ilona Bukša skaidroja, ka uzņēmumam ir svarīgs studentu viedoklis.

“Tā kā šī paaudze būs tā, kas pēc pāris gadiem veidos ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju kodolu, mums ir ārkārtīgi svarīgs studentu viedoklis. Viņi veidos gan Latvijas ekonomiku, gan būs mūsu klienti. Viņi noteiks tendences, un jau šobrīd ieskicē paradumus, kurus ir vērts integrēt risinājumos šodien,” atzina Bukša.

Pēc viņas domām, uzņēmējiem ir svarīgi apzināties to, kā viņus redz jaunieši, ko viņi vēlas pirkt, kādam jāizskatās produktam.

“Tie ir tikai daži no jautājumiem, par kuriem kopīgi spriedām. Tieši millenium paaudzes skatījums uz problēmām un biznesu kopumā ir galvenā vērtība, kuru ieguvām, iesaistoties «Demola Latvia» projektā,” atzīmēja Bukša.

«Forevers» inovācijas platformas 2018. gada pavasara sezonas dalībniekus aicināja piedāvāt risinājumus vēlmei attīstīt augošo veikalu ķēdi, palielinot konkurences priekšrocības, pirkumu apjomu un piesaistot jaunus klientus. Savukārt rudens sezonā uzņēmums pieteicis divas problēmsituācijas.

Reklāma
Reklāma

Uzņēmuma “Omniva Latvija” vadītāja Beāte Krauze sacīja, ka “Omniva” ir pateicīga studentiem par izstrādāto risinājumu, ko uzņēmums izmanto regulāri, ikdienā analizējot potenciālās vietas jauno pakomātu izvietošanai.

Proti, “Demola Latvia” dalībnieki rosināja pakomātu vietu izvēlē izmantot datos balstītu virtuālu karti. Pavasara sezonā tapušos risinājumus iegādājās arī uzņēmumi “KPMG”, “Swedbank” un Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA).

Kopumā pavasara sezonā desmit komandas risināja astoņu uzņēmumu un NVA definētas problēmsituācijas.

Pieteikšanās «Demola Latvia» rudens sezonai turpinās līdz 7. septembrim. Pieteikties var jaunieši no jebkuras Latvijas vidusskolas, koledžas un augstskolas.

2018. gada rudens sezonā desmit uzņēmumi – “Latvijas dzelzceļš”, “Balta”, “Forevers”, “Tieto”, “SAF Tehika”, “Telema”, “Metropolis Riga”, “ZetCom”, “Hansab” un “Janssen, Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson” – pieteikuši 12 problēmsituācijas.

Ar tām iepazīties un pieteikties dalībai platformā iespējams vietnē https://latvia.demola.net/apply

Projektu atbalsta Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra “Inovāciju motivācijas programmā”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.