Vai Rīga ir īsta velopilsēta? Vienīgais veloskaitītājs šā gada 31.03 un 17.09 – atrodi atšķirības! 13
Kāds vērīgs Rīgas iedzīvotājs pamanījis un fiksējis visai amizantu lietu, ko publicējis socvietnē “X”: “Rīgas vienīgais veloskaitītājs šī gada 31.03 un 17.09. Un visiem atbildīgajiem nospļauties. Rīgas enerģētikas aģentūrai vienreizējs projektiņš naudas iztērēšanai bija, kā uzturēt – pofig.” Viedoklis skarbs un tiešs, bet saprotams, ja vērīgi ieskatās, kas attēlos redzams.
Teju pusgada starpība, bet tablo mainījies tikai datums. Kas no tā secināms? Ka pa šo veloceliņu tik ilgā laika posmā nav braucis neviens velosipēdists un tas ir jāslēdz? Vai tomēr te būs kāda tehniska ķibele, ko nevienam atbildīgajam nav īsti bijis laika un intereses salabot.
Tālāk, lūk, rīdzinieku komentāri.
Kaut kas tur nav ok.. pic.twitter.com/sf9cehSahi
— T.Montana🇺🇦🇱🇻🇱🇹🇪🇪🏴☠️ (@Tonijs_Montana) September 19, 2023
@marisjonovs noteikti zina labāk, jo kad projektu palaida, viņš cītīgi sekoja līdzi, bija problēmas ar skaitīšanu tumsā, sniegā un dažādos gadalaikos. Bet vai nodalīja velo no skrejriteņiem neatceros.
— K_Zn (@saliktengriba) September 19, 2023
šis skaitītājs ļoti precīzi attēlo mūsu valsts būtību😊 lai stāv kā ir – man ļoti patīk 👍
— Dzintars (@Dzindzis2) September 19, 2023
Nu re! Velosipēdistu Rīgā nemaz nav! 👍
— Name cannot be blank (@merelysimple) September 19, 2023
REA izlases kārtā apseko objektus un nodot ziņu Ārtelpu un mobilitātes departamentam par nepieciešamajiem darbiem.
— Jānis Ikaunieks (@janisikaunieks) September 19, 2023
Mierīgi var slēgt ciet to veloceļu, dati pierāda, ka nelieto, ekstra joslu auto.
— Armands (@thearmi) September 19, 2023
Skaidrs pierādījums, ka ir 0 braucēju!!!! Kompjūters rāda.
— Energodati.lv (@energodata) September 19, 2023