Ansis Egle un Māris Naglis
Ansis Egle un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Vai reklāmas speciālistiem jāgatavojas ilgākai krīzei un kādam jau jādomā par citu nodarbošanos? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē:

Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Kokteilis
Svari – koķetu īsziņu sūtīšana bijušajiem, Mežāzis – karaokes dziedāšana dušā: Kāds ir katras zodiaka zīmes “tumšākais” noslēpums?
Kokteilis
Skorpions – 19. novembris, Strēlnieks – 24. jūlijs: laimīgākā diena 2025. gadā katrai zodiaka zīmei
Lasīt citas ziņas

Ansis Egle ir daudzus gadus pavadījis mārketingā un reklāmas nozarē, šoreiz mini sarunā uzklausīsim viņa “optimistiski skarbo” viedokli par industriju, kā viss šobrīd izskatās no malas.

Kas mums kā nozares speciālistiem būtu jāņem vērā un no kā jāmācās.

CITI ŠOBRĪD LASA

Parunāsim arī par jaunajiem talantiem un vienu lielu projektu – EXPO2020, kurā Ansis ir bijis vairākkārt iesaistīts.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.