Vai “McDonald’s” piedāvās veģetāros burgerus? 0
Kopumā pasaulē pieaug pieprasījums pēc veģetāriem burgeriem, žurnālistiem trešdien sacīja restorānu tīkla “McDonald’s” pārvaldītāja Latvijā “Premier Restaurants Latvia” rīkotājdirektors Baltijas valstīs Vladimirs Janevskis.
Kad būs veģetārie burgeri, vēl neatklāj
“McDonald’s” testē, kā paplašināt sortimentu šajā kontekstā.
Tiklīdz “McDonald’s” atradīs īsto produktu, kas atbildīs konkrētu klientu vēlmēm, kompānija tos piedāvās tirgū. Tāpēc ar konkrētiem paziņojumiem, kad un kā tas notiks Latvijā, uzņēmums pagaidām nevēlas nākt klajā.
Vienlaikus viņš atzina, ka pagaidām pieprasījums pēc veģetārajiem produktiem Latvijā ir ļoti atturīgs salīdzinājumā ar citām valstīm.
Sabiedriskajā ēdināšanā aug konkurence
Viņš arī norādīja, ka pēdējos pāris gados sabiedriskās ēdināšanas nozarē Latvijā ir pieaugusi konkurence. “Pēdējos pāris gados varam redzēt nozīmīgu konkurences pieaugumu,” sacīja Janevskis, norādot, ka tirgū ienākušas gan jaunas ēdināšanas uzņēmumu ķēdes, gan arī individuālas ēdināšanas iestādes.
Viņš piebilda, ka sākotnēji daudziem uzņēmējiem, kas vēlas sākt uzņēmējdarbību ēdināšanas sfērā, ir maldīgs priekšstats, ka ātras apkalpošanas restorānu bizness ir ātrs veids, kā nopelnīt un attīstīt biznesu. Patiesībā ir tāls ceļš ejams, iekams šajā biznesā kļūst veiksmīgs. Izšķiroši soļi ir audzēt restorānu skaitu, attīstīt biznesu. Tāpat svarīgi atrast veidu, kā pārvarēt šķēršļus, ar kuriem attiecīgajā biznesā nākas sastapties, lai būtu veiksmīgs, skaidroja Janevskis.
Neraugoties uz augošo konkurenci, “McDonald’s” Latvijā esot spējīgs sasniegt plānotos darbības rezultātus, un tic turpmākai uzņēmuma izaugsmei.
Nav negodīgas konkurences
Komentējot to, kā ASV ātrās ēdināšanas restorānu tīkla “Burger King” ienākšana Latvijā ietekmēs tirgu, viņš norādīja, ka ikviens konkurents nozarē tiek laipni uzņemts, jo tas uztur jau esošo tirgus dalībnieku modrību.
“Nemitīgi jādomā par nākotni, kā varam labāki, attīstīties,” sacīja Janevskis.
Viņš pozitīvi vērtē to, ka nozares dalībnieki Latvijā sacenšas atbilstoši ētikas principiem, nav negodīgas konkurences, tostarp attiecībā uz mārketinga pasākumiem.
Uzziņa:
“Premier Restaurants Latvia” pērn strādāja ar 40,51 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 12,1% vairāk nekā gadu iepriekš, bet uzņēmuma peļņa pieauga par 20,5% un bija 1,955 miljoni eiro.
Kompānija “Premier Restaurants Latvia” reģistrēta 1994.gadā, un tās pamatkapitāls ir 4 237 289 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētais uzņēmums “Premier Capital B.V.”.