Vai esi kādreiz cīnījies ar savu bagāžu, mēģinot to novietot augšējā nodalījumā? Stjuarte skaidro, kāpēc apkalpe nepalīdz 7
Vai esi kādreiz cīnījies ar savu bagāžu, mēģinot to novietot lidmašīnas augšējā nodalījumā, un brīnījies, kāpēc apkalpe neskrien palīgā? Izrādās, tam ir pavisam loģisks iemesls, raksta izdevums Mirror.
Stjuarte Sjera Mista vietnē TikTok ir atklājusi vairākus “noslēpumus”, par kuriem, pēc viņas domām, lielākā daļa lidmašīnas pasažieru nezina – viens no tiem izskaidro, kāpēc apkalpes locekļi atsakās palīdzēt ar smagas bagāžas pacelšanu.
Pēc sievietes teiktā, piloti un stjuarti sāk saņemt atalgojumu tikai pēc tam, kad visi pasažieri ir iekāpuši lidmašīnā un tās durvis tiek aizvērtas.
“Tieši tāpēc mēs sakām, ka nevaram palīdzēt pacelt jūsu somas – ja mēs savainojamies, mēs nesaņemam kompensāciju par darba traumām, jo tehniski vēl neesam darba laikā,” stjuarte skaidro.
Viņa gan piebilst, ka šī kārtība ir spēkā viņas darbavietā – amerikāņu aviokompānijā.
Stjuarte Keta Kamalani apstiprina, ka daudzi maldīgi uzskata, ka stjuartu pienākumos ietilpst pasažieru bagāžas pacelšana un novietošana.
Turklāt viņa piebilst, ka šādos gadījumos stjuarti nav apdrošināti.
Sjera atklāj vēl vienu interesantu faktu – apkalpes locekļi var atslēgt tualetes durvis no ārpuses.
Lai gan tas dažiem pasažieriem varētu šķist nepieņemami, viņa skaidro, ka tas tiek darīts drošības apsvērumu dēļ: “Mums ir šāda iespēja, ja kādam nepieciešama palīdzība vai iestājusies ārkārtas situācija.”
Komentāros daudzi pauda sašutumu par šo apmaksas sistēmu.
Kāds lietotājs rakstīja: “Algu sistēma ir negodīga. Jums vajadzētu saņemt algu no brīža, kad uzkāpjat uz lidmašīnas klāja, nevis tikai tad, kad durvis tiek aizvērtas.”