Vācu ‘Fendt’ jaunie kāpurķēžu traktori lielu lauku apstrādei 0

Sērijā – pilnīgi jauns modelis Fendt 900 Vario MT, kā arī Fendt 1100 MT (agrāk zināms kā Challenger).

Reklāma
Reklāma
Mājas
Ideālais banānu uzglabāšanas veids – tie nekļūs melni nedēļām ilgi
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
RAKSTA REDAKTORS
“Lai tiktu ārā no “Rimi”, tagad vajag kuponu”- pircēji samulsuši, kā tikt ārā no veikala, ja nekas netiek nopirkts
Lasīt citas ziņas

Kompānijas preses dienests ziņo, ka Fendt 900 Vario MT ir vienīgais kāpurķēžu traktors, kas radīts no nulles. Tas pārņēmis Challenger mantojumu, ko vienlaikus veiksmīgi apvienojis ar inovācijām un Fendt pirmrindas tehnoloģijām.

Fendt 900 Vario MT sērijā ir trīs versijas – Fendt 938 Vario MT (380 ZS), Fendt 940 Vario MT (405 ZS) un Fendt 943 Vario MT (431 ZS).

CITI ŠOBRĪD LASA

Šie traktori paredzēti lielu lauku apstrādei un izceļas ar palielinātu komforta līmeni.

Mašīnas tikušas pie mazapgriezienu dzinēja Fendt ID jaunās koncepcijas, jaunas VarioDrive transmisijas, atjaunotas gaitas daļas.

Kabīnes mīkstā divpunktu pakare efektīvi nivelē vibrācijas, braucot pa nelīdzenu virsmu. Koncentriskā dzesēšanas sistēma Air System (CAS) nodrošina dzesēšanu pēc pieprasījuma – neatkarīgi no dzinēja apgriezienu skaita.

Pakares inovatīvās koncepcijas pamatā ir četri elementi: operatora sēdeklis uz pneimatiskās pakares; kabīnes divpunktu pakare; jaunā pamatpakare SmartRide; uzlabotā piedziņas sistēma uz pakares ConstantGrip.

Fendt 1100 MT sērijas traktoru raksturīga iezīme ir efektīvā dzinēja jaudas transformācija kustības enerģijā. Sērijā ietilpst četras jaunas kāpurķēžu traktoru versijas – Fendt 1149 MT (492 ZS), Fendt 1154 MT (536 ZS), Fendt 1159 MT (592 ZS) un Fendt 1165 MT (646 ZS).

Kāpurķēžu gaitas daļa Mobil Trac ar četriem balsta veltņiem uz svārstpakares izceļas ar vienmērīgu traktora masas sadali uz kontakta plankuma un kontakta plankuma maksimālā laukuma. Turklāt mašīnām ir droša pārnesumu ātrās pārslēgšanas sistēma, kas speciāli izstrādāta kāpurķēžu traktoriem ar dzinējiem, kuru jauda ir no 500 ZS.

Reklāma
Reklāma

Vēl kāda priekšrocība – AGCO Power dzinējs ar tilpumu 16,8 litri, kas strādā optimālā jūgvārpstas griešanās ātruma diapazonā, apvienojot maksimālo griezes momentu un minimālo degvielas patēriņu konkrētajos apstākļos.
Vairāk par tehnikas jaunumiem lasiet šeit

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem
Vairāk lasiet žurnālā Agro Tops

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.